۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
۱۴۳۱ طرح در دست اجرا با سرمایه گذاری۱۸۴۰۵ میلیارد تومانی در آذربایجان شرقی
معاون سازمان صمت آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

۱۴۳۱ طرح در دست اجرا با سرمایه گذاری۱۸۴۰۵ میلیارد تومانی در آذربایجان شرقی

تبریز- معاون برنامه ریزی سازمان صمت آذربایجان شرقی با تشریح بخشی از آمار جوازهای تاسیس دارای پیشرفت فیزیکی، از یک هزار و ۴۳۱طرح در دست اجرا با سرمایه گذاری ۱۸ هزار و ۴۰۵ میلیارد تومان در استان خبرداد.

به گزارش بازار، نادر اصغرپور در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه پیش بینی می شود این میزان طرح دردست اجرا موجب اشتغال ۳۹ هزار نفر را فراهم خواهد کرد، اظهار داشت: از تعداد طرح های یاد شده ۸۵۷ طرح پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد داشته اند.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به صدور ۱۳۶ فقره جوازتأسیس ایجادی در فروردین ماه سال جاری نسبت به سال گذشته، از رشد ۱۷۲درصدی آمار استان در این حوزه خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این میزان صدور جواز تأسیس ایجادی نشان دهنده افزایش علاقه مندی به سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی است.

اصغرپور با بیان اینکه بیشترین صدور جواز تاسیس ایجادی مربوط به شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و شبستر است، ادامه داد: گروه‌های صنعتی محصولات غذایی و آشامیدنی‌ها، ساخت منسوجات،کاغذ و محصولات کاغذی، مواد و محصولات شیمیایی، محصولات لاستیک و پلاستیک و سایر محصولات کانی غیرفلزی تنها بخشی از عمده موضوعات جوازهای صادره بوده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صمت استان، گفت: همچنین در زمینه جواز تأسیس توسعه‌ای نیز در فروردین ماه سال جاری، ۱۱ فقره جواز صادر و موجب رشد حدود ۵۷ درصدی نسبت به سال گذشته شده است.

وی تأکید کرد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها شاهد افزایش علاقه‌مندی واحدهای تولیدی استان به افزایش ظرفیت تولید و تنوع محصولات تولیدی بوده‌ایم.

کد خبر: ۹۰٬۲۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha