۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
سطح شهرک های صنعتی مازندران یک هزار هکتار افزایش یافت
استاندار مازندران:

سطح شهرک های صنعتی مازندران یک هزار هکتار افزایش یافت

ساری- حسین زادگان، استاندار مازندران از افزایش هزار هکتار به سطح شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت: سرانه اراضی صنعتی در استان رشد یافته است.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سطح شهرک های صنعتی استان افزوده شده است، گفت: هزار هکتار در شرق استان به سطح شهرک های صنعتی در استان اضافه شده است.

وی با تاکید بر استقرار صنایع و واحدهای تولیدی متناسب با مزیت استان مازندران گفت: باید بسترهای اقتصاد دریامحور و صنایع تولیدی بزرگ و مادر در استان فراهم شود و توسعه اراضی صنعتی و ایجاد زیرساخت در این بخش لازم است.

وی با بیان اینکه از ظرفیت های بخش خصوصی و سرمایه گذاران برای توسعه حوزه اقتصادی و گردشگری بهره وری خواهیم کرد، توسعه بازارهای صادراتی و استفاده از ظرفیت اوراسیا و دریای خزر را از جمله برنامه ها بیان کرد.

حسین زادگان افزود: با بهره گیری از ظرفیت صادراتی کشورهای حاشیه  اوراسیا می توان تراز صنعتی و صادراتی را در استان ارتقاء داد و باید از همه ظرفیت ها برای رونق تولید بهره گیری شود.

استاندار مازندران توسعه گردشگری دریایی و اقتصاد دریامحور را راهکار توسعه استان بیان کرد و گفت: برای حمایت از کارآفرینان باید برنامه ریزی و موانع فراروی رفع شود.

کد خبر: ۹۰٬۲۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha