۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
رتبه کسب و کار استان همدان بهبود پیدا کرده و بالاتر از میانگین کشوری است
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان:

رتبه کسب و کار استان همدان بهبود پیدا کرده و بالاتر از میانگین کشوری است

همدان - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: رتبه کسب و کار استان همدان بهبود پیدا کرده و بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی امور اقتصادی و دارایی استان همدان؛ ناصر محمودی در اولین جلسه کارگروه تسهیل سرمایه گذاری و مقررات زدایی که پیرامون تبادل نظر در خصوص تحقق شعار سال و حمایت و مانع زدایی و بهره گیری از ظرفیت کارگروه در این راستا برگزارشد، گفت: این کارگروه با تصویب هیئت وزیران و پیشنهاد کارگروه رفع موانع جهش تولید در راستای تسریع در شروع و توسعه کسب و کارها و تسهیل سرمایه گذاری، شناسایی و انعکاس مقررات مخل و پیشنهاد به هیئت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوز های کسب وکار از پاییز سال گذشته در استان تشکیل می شود.  

وی گفت: طی برنامه ای قوانین مخل و مغایر کسب و کار توسط دستگاه های ذی ربط شناسایی و در کاربرگ های تدوین شده درج و به دبیرخانه ارسال و بعد از بررسی و نهایی شدن از طرف دبیرخانه به هیئت ارسال و در آنجا مصوب خواهد شد.

محمودی با بیان اینکه رتبه کسب و کار استان همدان بهبود پیدا کرده و بالاتر از میانگین کشوری است، گفت: این رتبه از ۱۵ در بهار ۹۹ به رتبه ۱۰ در پاییز همان سال رسیده است.
 
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان از پایش ۶۰ بنگاه اقتصادی خبر داد و گفت: ۷۰ مورد قوانین مخل کسب و کار احصا و به هیئت مقررات زدایی ارسال شد.

وی با پیشنهاد اینکه دستگاه های اجرای کارهای مطالعاتی خود را  این حوزه به دبیرخانه ارسال کنند، گفت: از امسال فرصت های سرمایه گذاری به زبان انگلیسی در سامانه ای جدید بارگذاری خواهد شد.

کد خبر: ۹۰٬۰۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha