۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
موافقت با پرداخت ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات در راستای توسعه گردشگری همدان
در قالب تسهیلات جهش تولید صورت گرفت؛

موافقت با پرداخت ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات در راستای توسعه گردشگری همدان

همدان - قاسمی، معاون سرمایه گذاری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان از موافقت با پرداخت ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات در راستای توسعه گردشگری همدان و در قالب تسهیلات جهش تولید خبر داد.

علیرضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: پیرو تصویب و ابلاغ تسهیلات درنظر گرفته شده برای پروژه‌های گردشگری استان همدان و در راستای تحقق شعار عملیاتی سال ۹۹ با اختصاص مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان برای توسعه گردشگری در قالب تسهیلات جهش تولید و اعطای یارانه سه درصدی بابت سود تسهیلات پرداختی از سوی دولت موافقت شد.

معاون سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: طی پیگیری های انجام شده و اهتمام سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان مبلغ ۱۴ میلیارد تومان به عنوان سه درصد یارانه موضوع ذکر شده در اختیار بانک‌های عامل برای عقد قرارداد با پروژه های معرفی شده برای دریافت تسهیلات با میزان سود ۱۵ درصد قرار خواهد گرفت.

وی بابیان اینکه تاکنون هشت پروژه برای دریافت این تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند؛ گفت:  تبلیغات و بازاریابی گردشگری از اولویت‌ها و برنامه‌های اثر گذار برای ورود به بازارهای گردشگری داخلی پس از کرونا است. 

قاسمی ادامه داد:  همدان به عنوان یکی از مقاصد مورد علاقه هموطنان در اغلب فصول سال، به منظور معرفی هرچه بهتر و کسب سهم بیشتر از بازار گردشگران داخلی، نیازمند تبلیغات و بازاریابی متمرکز و برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر: ۹۰٬۰۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha