۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
 ۳۰ پروژه بزرگ مخابراتی در زنجان به بهره برداری رسیده است
سرپرست مخابرات منطقه زنجان:

۳۰ پروژه بزرگ مخابراتی در زنجان به بهره برداری رسیده است

زنجان- میری سیاهی، سرپرست مخابرات منطقه زنجان گفت: از اردیبهشت سال گذشته تا کنون ۳۰ پروژه بزرگ با بیش از ۸۰ میلیارد تومان توسط مخابرات استان زنجان به بهره برداری رسیده است.

مروتعلی میری سیاهی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیش از ۴۳۰ هزار شماره منصوبه با بیش از ۳۲۰ هزار مشترک  فعال در استان زنجان وجود دارد،گفت: این تعداد شماره منصوبه در ۱۸۵ مرکز تلفن پخش شدند. 

وی تعداد مشترکان « ای‌دی‌اس‌ال» خانگی را بیش از ۸۰ هزار پورت اعلام کرد و یاد آورشد: از این تعداد ۵۹ هزار مشترک به صورت فعال است.

سرپرست مخابرات منطقه زنجان تعداد مشترکینی که سرویس های مورد انتظار خود را از طریق فیبر نوری تامین می کنند را  یک‌ هزار و ۱۰۰ مشترک اعلام کرد و گفت: بیش از ۸۷ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار معادل بیش از ۹۴ درصد جمعیت استان از اینترنت پرسرعت استفاده می کنند. 

میرسیاهی به تعداد پروژه‌های یک سال گذشته این شرکت در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از اردیبهشت سال گذشته تا کنون ۳۰ پروژه بزرگ با بیش از ۸۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

وی به توسعه تلفن ثابت در شهرک های جدید استان زنجان اشاره کرد و گفت: توسعه تلفن ثابت در شهرک‌های جدید در برنامه کاری مخابرات منطقه قرار دارد و واگذاری تلفن ثابت در شهرها یکی از وظایف شرکت مخابرات است.

سرپرست مخابرات منطقه زنجان با بیان اینکه مخابرات منطقه زنجان یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک تلفن همراه دارد، افزود: این تعداد مشترک توسط بیش از ۵۶۵ سایت موبایل پوشش داده می شوند و از این تعداد سایت بیش از ۷۵ درصد به ارائه سرویس« تری‌جی  ۳G » مجهز هستند.

میرسیاهی با بیان اینکه  بیش از ۱۸ سال است که تعرفه‌های تلفن ثابت هیچ تغییری نکرده است،ابراز داشت: استفاده از تلفن ثابت کاهش یافته است. 

وی  با بیان اینکه همه هزینه هایی که برای واگذاری و احداث شبکه تلفن ثابت لازم است افزایش چندین برابری داشته است،گفت: هزینه هایی که شهرداری‌ها بر اساس آیین نامه ‌های خود برای ارائه مجوزهای حفاری و  عملیاتی برای ما  صادر می‌کنند چندین برابر شده است.

کد خبر: ۹۰٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha