۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
زیرساخت‌های ورود فروشگاه شهروند به بورس فراهم است
عضو شورای شهر تهران:

زیرساخت‌های ورود فروشگاه شهروند به بورس فراهم است

میرلوحی، عضو شورای شهر تهران گفت: کارهای مقدماتی برای ورود فروشگاه شهروند به بورس فراهم شده است.

به گزارش بازار، سید محمود میرلوحی درباره افتتاح فروشگاه شهروند در محدوده سهروردی گفت: در دوره قبل قصد فروش فروشگاه شهروند را داشتند و رقم پایینی هم برای این موضوع مطرح شده بود که ما مانع آن شدیم. البته ما معتقدیم بخش خصوصی باید در این زمینه کار کند و دستگاه‌های دولتی و عمومی باید کم کم در حاشیه قرار بگیرند چرا که بنگاه داری کار آن‌ها نیست.

وی افزود: برای واگذاری فروشگاه شهروند و ورود آن به بورس کارهای مقدماتی انجام و زیرساخت‌های آن آماده شده است. گره‌هایی که در ساختار وجود داشت برطرف شده و آماده ورود به بورس شده است. در حال حاضر حدود ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه این فروشگاه است که در دوره قبل می‌خواستند با یک هفتم آن را بفروشند.

میرلوحی ادامه داد: فروشگاه‌ها در این مدت از نظر کمی و کیفی رشد کرده‌اند. ۴ فروشگاه دیگر امسال اضافه خواهد شد. همچنین به دنبال توسعه آن در استان‌های دیگر نیز هستند. کارهای مفصلی هم برای فروش اینترنتی اجناس و تحول، خرید، تامین کالا و فروش کالا انجام شده است.

به گفته میرلوحی با ورود فروشگاه شهروند به بورس ساختار مالی و کیفیت خدمات رسانی آن‌ها ارتقا می‌یابد.

وی ادامه داد:معتقدیم دولت و بخش عمومی بنگاه دار خوبی نیستند، ولی همزمان اگر این رخدادها انجام شده و وراد بورس شود فروشگاه شهروند می‌تواند آینده خوبی داشته باشد.

کد خبر: ۸۹٬۹۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha