۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
روزانه ۲ هزار تن مرسولات پستی در سطح کشور جابه‌جا می‌شود
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران:

روزانه ۲ هزار تن مرسولات پستی در سطح کشور جابه‌جا می‌شود

تبریز- مدیرعامل شرکت ملی پست ایران از تقویت ناوگان بین‌شهری پست خبر داد و گفت: روزانه ۲ هزار تن مرسولات پستی در سطح کشور جابه‌جا می‌شود.

به گزارش بازار، رمضانعلی سبحانی‌فر در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از حمایت‌های استاندار از مجموعه پست، خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت پست برای شکوفا کردن استعدادهای بالقوه آذربایجان و تبریز در عرصه‌های اقتصادی و تجاری شد.

 وی با بیان اینکه امروز پست به سکوی تجارت الکترونیک تبدیل شده است، افزود: برای استفاده از ظرفیت پست در این حوزه، مرکز مکانیزه هوشمند پست تبریز بعد از شهرهای تهران و اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

وی همچنین از تقویت ناوگان بین‌شهری پست خبر داد و گفت: در حال حاضر روزانه بیش از دو هزار تن مرسولات پستی در سطح کشور جابه‌جا می‌شود و برای تسریع در ارسال مرسولات، اولین خط مستقیم پستی بین تبریز و زنجان ایجاد می‌شود.

سبحانی‌فر با بیان اینکه حمایت از تولید در شرکت پست متبلور است، افزود: بخش قابل توجهی از تولیدات داخلی امروز از طریق آنلاین خرید و فروش می‌شود و شرکت پست در این زمینه تفاهم‌نامه‌های متعددی از جمله با معاونت زنان ریاست جمهوری و وزارت میراث فرهنگی امضا کرده است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی آذربایجان شرقی و همچنین جایگاه این استان در عرصه تولید، خواستار استفاده از ظرفیت شرکت پست در توسعه تجارت آنلاین در استان و احیای پست زمینی با کشورهای همسایه شد.

 مدیرعامل شرکت ملی پست ایران همچنین اجرای طرح GNAF را زمینه‌ساز حل بسیاری از مشکلات کشور دانست و گفت: این طرح یک طرح قانونی و الزامی است و انتظار داریم که شهرداران در اجرای آن همکاری بیشتری با شرکت پست داشته باشند.

وی همچنین خواستار واگذاری خدمات نیابتی دستگاه‌های اجرایی به شرکت پست شد و گفت: استفاده از این ظرفیت که می‌تواند موجب حذف مراجعات فیزیکی مردم و کاهش فساد اداری می‌شود، در کلانشهرها مغفول مانده و باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۸۹٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha