۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
خط بسته بندی الکل در شرکت توسعه نیشکر افتتاح شد
طی آئینی؛

خط بسته بندی الکل در شرکت توسعه نیشکر افتتاح شد

اهواز - طی آئینی خط بسته بندی الکل در شرکت خمیرمایه و الکل رازی شرکت توسعه نیشکر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا شریعتی ظهر چهارشنبه در حاشیه این آئین با اشاره به اهمیت راه‌اندازی خط بسته‌بندی الکل در خوزستان، اظهار کرد: راه اندازی این خط از این جهت اهمیت دارد که الکل در بطری یک و پنج لیتری و اندازه های دیگر بسته بندی می شود و روند عرضه به بازار را تسهیل می کند.

وی با بیان اینکه خوزستان تولیدکننده اصلی الکل طبی در کشور است، افزود: استان خوزستان بیشترین الکل طبی کشور را تولید می کند و تنها در شرکت خمیر مایه و الکل رازی شرکت توسعه نیشکر، ۴۰ میلیون لیتر الکل در سال تولید می شود.

استاندار خوزستان توضیح داد: تا پیش از راه اندازی واحد بسته بندی الکل در شرکت توسعه نیشکر، الکل ها به صورت عمده توزیع می شد و امکان اینکه به منظور ضدعفونی سریع در اختیار مردم قرار بگیرد کم بود اما اکنون با افتتاح این واحد، این مشکل برطرف شد و می توانیم الکل را با سهولت در اختیار مردم قرار دهیم.

شریعتی با اشاره به ظرفیت بسته بندی الکل شرکت توسعه نیشکر، ادامه داد: خط بسته بندی الکل شرکت توسعه نیشکر در هر ساعت حدود ۲ هزار تا ۲ هزار و ۶۰۰ بطری الکل بسته بندی می کند و ظرفیت بسته بندی بیش از ۵۰ هزار لیتر الکل را در روز دارد.

وی با اشاره به عرضه این الکل ها در داروخانه ها، گفت: الکل های بسته بندی شده با تمهیدات دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو به منظور ضدعفونی با سرعت به بازار عرضه خواهد شد. در این زمینه آنچه در توان ما باشد انجام می‌دهیم تا سلامت را به جامعه بازگردانیم

لازم به ذکر است این شرکت در ۲۵ کیلومتری جاده اهواز قرار دارد.

کد خبر: ۸٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha