۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
۷ درصد تعاونی‌های مسکن زنجان مشکل دارند/ صاحب خانه شدن یک هزار نفر
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۷ درصد تعاونی‌های مسکن زنجان مشکل دارند/ صاحب خانه شدن یک هزار نفر

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان از وجود ۵۴ شرکت تعاونی مسکن در استان خبر داد و گفت: بیش از هفت درصد این تعاونی‌ها مشکل دارند. 

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار از وجود ۵۴ شرکت تعاونی مسکن در استان زنجان خبر داد و گفت: شرکتهای تعاونی مسکن در استان موفق هستند. 

وی با بیان اینکه تعاونی های مسکن در استان نقش بسیار موثری در توسعه شهر زنجان دارند، اظهار کرد: شرکت تعاونی گلشهر کاظمیه شهر زنجان بزرگترین تعاونی مسکن در استان است که طی ۱۰ سال گذشته بیش از ۷۵۰ هکتار توسعه زمین داشته و در توسعه شهر زنجان هم بسیار موفق عمل کرده است. 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: شرکت تعاونی مسکن مهر استان  هم جزو تعاونی های مسکن برتر در کشور است.

یوسفی با بیان اینکه تعاونی های مسکن در استان نظارت می شوند، تاکید کرد: اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان نسبت به فعالیت خوب تعاونی های مسکن نظارت های لازم را انجام می دهد. 

وی با بیان اینکه کمیته ساماندهی تعاونی‌های مسکن در زنجان فعالیت خود را به خوبی انجام می دهد، ابراز داشت: مشکلات و فعالیت تعاونی‌های مسکن استان توسط این کمیته بررسی می‌شود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان به مشکل‌دار بودن تعاونی‌های مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیش از هفت درصد تعاونی‌های مسکن در استان مشکل دارند. 

یوسفی افزود: طی سالجاری مشکل تمام تعاونی های مسکن در زنجان رصد و بررسی خواهد شد و با حل مشکل تعاونی های مسکن تحول عظیمی در مسکن استان ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در سال ۶۸ به منظور تامین مسکن کارکنان دانشگاه تاسیس شده است، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل برخی سوءمدیریت‌ها و اختلاف ها هنوز به اتمام نرسیده و با رایزنی‌هایی که انجام شده مسکن کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان درحال ساخت است و با اتمام این پروژه یک هزار نفر صاحب خانه می‌شوند.

کد خبر: ۸۹٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha