۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
۳ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال پروژه حوزه راهداری زنجان در دست اقدام است
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان:

۳ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال پروژه حوزه راهداری زنجان در دست اقدام است

زنجان- مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت:پروژه های حوزه های راهداری استان زنجان با سه هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اقدام است.

به گزارش بازار به نقل از راهداری زنجان، عبدالحسین علی اکبری به بخشی از  پروژه های مهم و در دست اقدام اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان اشاره کرد و گفت: در آزادراه زنجان به قزوین پروژه های لکه گیری و روکش آسفالت، نصب نیوجرسی مفصلی بتنی و اجرای روشنایی نقاط پرحادثه به طول ۳۰ کیلومتر با انعقاد قرارداد با ۶ پیمانکار واجد شرایط و اعتبار ۹۷۵ میلیارد ریال درحال انجام است.

وی اظهار کرد: درآزادراه زنجان به تبریز نیز جهت انجام  لکه گیری و روکش آسفالت قراردادهایی با مبلغ یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال و جهت  اجرای روشنایی به طول ۱۲ کیلومتر قراردادی به مبلغ ۸۶ میلیارد ریال با پیمانکاران منعتقد شده که در مرحله تجهیز کارگاه می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان گفت: پروژه هایی مانند تقاطع غیرهمسطح سید جمال الدین اسد آبادی خرمدره با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد، تقاطع مرشون درکمربندی ابهر- خرمدره با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی، تعریض محور نورین – شریف آباد، تعریض محورزنجان- ابهر دربخش عمیدآباد و صایین قلعه و تعریض ورودی شهر قیدار (حصار- قیدار) از جمله این پروژه های مهم هستند.

علی اکبری ابراز داشت: روکش آسفالت محور ابهر- قیدار به طول ۱۷ کیلومتر و مبلغ قرارداد ۷۸ میلیارد ریال، لکه‌گیری و روکش راه‌های شهرستانهای  ایجرود و ماهنشان و روکش آسفالت محور حصار- شهید چمنی شهرستان خدابنده  نیز از دیگر پروژه‌های مهم و در دست اقدام این اداره کل می باشد.

کد خبر: ۸۹٬۷۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha