۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
طرح گازرسانی به ۱۱ روستای الموت شرقی افتتاح شد
با حضور استاندار قزوین؛

طرح گازرسانی به ۱۱ روستای الموت شرقی افتتاح شد

قزوین- طرح گازرسانی به ۱۱ روستای الموت شرقی با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، طرح گازرسانی به ۱۱ روستای الموت شرقی افتتاح شد که برای بهره برداری از این طرح ۲۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است تا آرزوی دیرینه مردم روستای زرآباد و ۱۰ روستای دیگر منطقه الموت شرقی برای بهره مندی از نعمت گاز برآورده شود.

در این مراسم لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، علی فرخ زاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، محمد شفیعی فرماندار قزوین و اکرم نجفی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری نیز حضور داشتند.

استاندار قزوین در این مراسم گفت: امروز خوشبختانه همه مدیران به دنبال خدمتگزاری هستند و همکاری بسیار خوبی بین خدمتگزاران مردم در استان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه ساختن کشور در سایه همکاری و تعامل ممکن است، افزود: خوشبختانه این همکاری و تعامل بین آحاد مردم و مدیران استان وجود دارد و باید از این ظرفیت برای توسعه و ارتقای استان استفاده شود.

جمالی پور خاطر نشان ساخت: همه مدیران استان امروزه هم و غم حل مشکلات مردم را دارند تا مردم در شهرها و روستاها راحت تر زندگی کنند که در نتیجه تلاش مدیران و ارایه خدمات نظام شاهد مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها هستیم.

استاندار افزود:در این راستا ایجاد طرح جامع اقتصادی برای توسعه استان و منطقه از جمله طرح ایجاد منطقه اقتصادی تاکستان به تصویب رسیده است تا بتوان برای اشتغالزایی و توسعه اقتصادی استان ظرفیت های لازم را به وجود آورد.

وی  ادامه داد: ما در خدمت مردم به ویژه روستاییان عزیز هستیم و تلاش می کنیم با فراهم سازی زیرساخت ها و امکانات زمینه مهاجرت معکوس را فراهم کنیم.

استاندار قزوین در ادامه در خصوص درخواست های مردم منطقه از جمله بهسازی معابر، اجرای طرح های آبخیزداری، انجام مطالعات کارشناسی در مورد رانش زمین و جذب سرمایه گذاری در منطقه گردشگری اوان قول مساعد داد و بر همکاری مردم در انجام این طرح ها تاکید کرد

کد خبر: ۸۹٬۷۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha