۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
۷ میلیارد ریال صرف تقویت پارک اقتصاد دیجیتال سمنان می‌شود
رئیس پارک اقتصاد دیجیتال کشور:

۷ میلیارد ریال صرف تقویت پارک اقتصاد دیجیتال سمنان می‌شود

سمنان- دامغانی‌زاده، رئیس پارک اقتصاد دیجیتال کشور، گفت: آمادگی داریم تا در بحث خریداری تجهیزات فنی ویژه پارک اقتصاد دیجیتال سمنان اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال تخصیص دهیم.

صدیق دامغانی‌زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه برای حضور هسته ها در پارک اقتصاد دیجیتال، شورای پذیرش و هیئت امنا تصمیم گیری خواهند کرد، تاکید کرد:  پذیرش شتاب دهنده ها در پارک اقتصاد دیجیتال باید به گونه ای باشد تا بازار خود را نیز تامین کنند.

وی افزود: حضور این هسته ها باید بر اساس طرح جامع و کامل و برپایه بازگشت سرمایه از طریق بازار فروش مناسب در آینده باشد لذا در تمامی مراحل باید تامین بازار فروش و اقتصاد شتاب دهنده ها در پارک اقتصاد دیجیتال سمنان مَد نظر قرار داشته باشد.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه اقدامات در حوزه راه اندازی این‌مرکز به صورت ویژه و با جدیت تمام درحال انجام است، گفت:  تمامی زیرساخت و امکانات مورد نیاز اولیه برای راه اندازی این مرکز باید فرآهم شود  آمادگی داریم تا در بحث خریداری تجهیزات فنی ویژه این مرکز، اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال تخصیص دهیم.

دامغانی زاده با بیان اینکه پارک اقتصاد دیجیتال کشور همچنین آمادگی دارد تا ۱۲ دوره آموزشی در طول سال ویژه دانش پذیران با اعتبار ۸ میلیارد ریال پس از بهره برداری این مرکز، برگزار کند، ابراز داشت:  تلاش خواهیم کرد تا با آماده سازی کامل و تجهیز، تدوین طرح جامع برنامه های آتی مرکز، آماده سازی فراخوان های پذیرش هسته ها، تدوین طرح های مرتبط با ارائه آموزش های دانش پذیران و زمانبندی عملیاتی اهداف پیش رو در آینده، این مرکز افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی افزود:  ما تلاش داریم تا با همراهی، همکاری و رویکرد تعاملی، مسیر پیش رو را هموار تر کرده و هرچه سریعتر شاهد بهره برداری از این پارک اقتصاد دیجیتال باشیم.

کد خبر: ۸۹٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha