۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
۴۰ دستگاه تجهیزات پزشکی توسط خیران اقتصادی در مازندران تامین شد
رئیس سازمان صمت مازندران:

۴۰ دستگاه تجهیزات پزشکی توسط خیران اقتصادی در مازندران تامین شد

ساری - رئیس سازمان صمت مازندران گفت: فعالان اقتصادی وخیران تاکنون ۴۰ دستگاه تجهیزات و امکانات مورد نیاز بخش درمانی استان را تامین کردند.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی و خیران با تامین امکانات بهداشتی و اقلام مورد نیاز بخش درمانی به نبرد باکرونا به میدان امدند، افزود: تاکنون ۴۰ دستگاه تجهیزات مورد نیاز درمانی با حمایت فعالان اقتصادی تامین  و خریداری شده است.

وی مجموع کمک های فعالان اقتصادی برای تامین این تجهیزات درمانی را حدود ۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تامین و تولید اقلام بهداشتی نظیر ماسک، مواد ضدعفونی کننده و شیونده ها نیز از دیگر اقداماتی بوده که توسط خیران صورت گرفته است.

وی با اشاره به رصد و پایش مراکز عرضه اقلام بهداشتی و درمانی برای مقابله با تخلفات صنفی از شناسایی بیش از ۲۰۰ داروخانه و مرکز فروش تجهیزات بهداشتی و درماین در استان خبر داد و گفت: با هرگونه احتکار و گرانفروشی و عدم عرضه کالا برخورد خواهد شد.

قوانلو با بیان اینکه بیش از سه میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی برای واحدهای بهداشتی متخلف تشکیل شده است، یادآور شد: کارشناسان صمت به همراه دستگاه های دیگر نظیر قضایی و تعزیرات مشغول رصد و پایش بازار برای جلوگیری از تخلفات هستند.

رئیس سازمان صمت مازندران درباره تعطیلی بازارهای استان درهفته آینده، تصمیم گیری در این حوزه رامنوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونا دانست.

کد خبر: ۸٬۹۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha