۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
۷۰ درصد از درآمد کشاورزان خدابنده از استان خارج  می‌شود/ نبود یک برنامه واحد در زمینه فروش فرش
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

۷۰ درصد از درآمد کشاورزان خدابنده از استان خارج می‌شود/ نبود یک برنامه واحد در زمینه فروش فرش

زنجان- حسینی، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه صنعت و به‌ویژه تولید موانع وجود دارد و با بررسی‌های صورت گرفته ۷۰ درصد از درآمد کشاورزان خدابنده از استان خارج می‌شود.

 سید البرز حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار به توسعه صنعتی در شهرستان خدابنده تاکید کرد و گفت: باید برنامه‌های توسعه اقتصادی در این منطقه مورد توجه قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه در حوزه صنعت و بویژه تولید موانع وجود دارد، اظهار کرد: با بررسی‌های صورت گرفته متاسفانه ۷۰ درصد از درآمد کشاورزان خدابنده از استان خارج و صرف امور سرمایه گذاری چون ملک و غیره در دیگر استان‌ها می‌شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد خدابنده چندان پویا نبوده است، گفت: باید برنامه‌ریزی‌ها با محوریت توسعه متوازن شهرستان در حوزه‌های دارای ظرفیت متمرکز شود. 

حسینی با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده در تولید پوشاک ظرفیت قابل توجهی دارد،تاکید کرد: این شهرستان با توجه به وجود منایع و مواد اولیه و قرارگیری در هاب حمل و نقل مطلوب در منطقه ظرفیت بالقوه ای نیز در تولید مصالح همچون قطعات بتنی دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان خدابنده دارای ۱۵ هزار قالی باف دارد،افزود: در این شهرستان حتی یک واحد تجاری در زمینه فروش فرش فعال نیست.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه می‌توان یک زنجیزه تولید از رنگ تا بافندگی و فروش را در شهرستان خدابنده ایجاد و ساماندهی کرد،ابراز داشت: توجه به این مهم باعث توسعه تولید فرش در این شهرستان شده و توسعه اقتصادی را به دنبال دارد. 

حسینی با بیان اینکه ایجاد اشتغال در شهرستان خدابنده بسیار مهم است،تصریح کرد: تحقق این مهم نیازمند برنامه ریزی ها و اقدام و عمل است.

کد خبر: ۸۹٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha