۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
مکمل رفع تحریم‌ها مدیریت بهینه داخلی است/ گردش چرخ صنعت با توانمندی جوانان
نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس:

مکمل رفع تحریم‌ها مدیریت بهینه داخلی است/ گردش چرخ صنعت با توانمندی جوانان

سمنان- گلرو، نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: امید است دشمن سرعقل بیاید و تحریم‌ها برداشته شود ولی مکمل رفع تحریم‌ها مدیریت بهینه داخلی است.

عباس گلرو در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، درباره شرایط اقتصادی کشور، با اشاره به فرموده رهبری برای خدمت به جامعه با ایجاد تحول گفت: باید از نوع مدیریت روتین و منفعلانه و سنتی خارج شویم و مدیریت و کار جهشی انجام دهیم.

وی خام فروشی معادن را نمونه‌ای از بهبود لزوم مدیریت عنوان و بیان کرد: خام فروشی معادن امسال باید با بررسی و رفع مشکلات برطرف شود , از سوی دیگر باید گفت پیشبرد مباحث صنعت و معدن کار یک قوه یعنی دولت یا قوای مقننه نیست، لذا قوای سه‌گانه باید دست‌به‌دست هم دهند.

این عضو مجلس با اشاره به مذاکرات برای رفع مشکلات کشور ضمن اظهار اینکه از مذاکرات وین خبرهای خوبی درراه است، ادامه داد: طرف مقابل در مذاکرات دوستانه برخورد ندارد و به‌راحتی وارد معامله نمی‌شود، لغو کل تحریم‌ها از طرف آن‌ها و از سوی ایران راستی آزمایی و عمل به تعهدها، شرایط موردنیاز برای پیشبرد مذاکرات است.

گل‌رو بیان داشت:  امید است دشمن سر عقل بیاید و تحریم‌ها برداشته شود ولی مکمل رفع تحریم‌ها مدیریت بهینه داخلی است.

وی تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها و تأمین اجتماعی را دیگر مسئله صنایع دانست و گفت: در موردی، تأمین اجتماعی دستگاه‌های واحدی را به یک فرد افغانستانی سپرده که آن فرد نیز دستگاه‌ها را جداسازی کرده و فروخته و این فاجعه است.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ریشه مشکلات فرهنگ است، حل مشکل طلبکار بودن راه‌حل دارد و باید سرمایه‌گذار جدید برای واحدهای مشکل‌دار تأمین کرد نه اینکه واحد را متلاشی کرد، تأکید کرد: به‌عنوان نمونه در سمنان واحدهایی داریم که روندشان را دانش‌بنیان کرده‌اند و فقط به‌صورت سنتی کارنکرده و با جوانان تحصیل‌کرده چرخ صنعت را می‌گردانند که هدف اصلی نیز همین است.

کد خبر: ۸۹٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha