۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
چتر برکت بر سر روستاییان کشور/ تشکیل پرونده درمانی برای ۱۵ زوج نابارور در استان همدان
فیلم استان‌ها؛

چتر برکت بر سر روستاییان کشور/ تشکیل پرونده درمانی برای ۱۵ زوج نابارور در استان همدان

همدان- چهاردولی، معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان همدان از تشکیل پرونده درمانی برای ۶۰ زوج نابارور ساکن در مناطق روستایی این استان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۵ نفر برای درمان معرفی شده اند.

علی چهاردولی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: طرح «برکت خانواده» در راستای تحقق سیاست های کلی جمعیّت ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر تحکیم بنیان خانواده و پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری و تسهیل دسترسی همه افراد به خدمات درمان ناباروری در راستای افزایش نرخ رشد جمعیت و ارتقای سایر ابعاد سلامت مانند ابعاد اجتماعی، روانی و معنوی و با هدف شناسایی، ساماندهی و ارائه خدمات کامل مالی و حمایتی در امور تشخیصی و درمانی زوج های نابارور مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته از فروردین ماه ۱۳۹۴ در بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آغاز شده است.

وی گفت: این طرح با همکاری مراکز بهداشتی درمانی دولتی و عمومی غیردولتی و متخصصین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار در حال انجام است.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۶۵۰۰ زوج در مراکز درمانی طرف قرارداد تحت پوشش طرح قرار دارند و تاکنون بیش از ۷۰۰ کودک، حاصل اجرای طرح بوده است.

چهاردولی عنوان کرد: در این طرح زوجهای نابارور روستایی می توانند با مراجعه به دفاتر استانی شرکت خدمات بیمه برکت و تشکیل پرونده درمان ناباروری از خدمات حمایتی درمان ناباوری «طرح برکت خانواده» استفاده کنند.

کد خبر: ۸۹٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha