۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
 کشاورزی و دامداری در مازندران مدرن شود
استاندار مازندران:

کشاورزی و دامداری در مازندران مدرن شود

رامسر- استاندار مازندران با بیان اینکه کشاورزی و دامداری در استان باید مدرن و جدید شود، خواستار راه اندازی مشاغل جدید در استان شد.

به گزراش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری رامسر با تاکید بر اینکه باید موانع از پیش پای مردم برداشته شده و تسهیل گری شود، افزود: استفاده از ظرفیت فرودگاه رامسر با نشستن هواپیماهای پهن پیکر و ظرفیت باغ ۳۳ هکتاری، فراهم آوردن مراکز آموزشی و ورزشگاه های مناسب نقش بزرگی در توسعه استان مازندران دارد.

وی با تاکید بر مهیا شدن شرایط برای صادرات و واردات، تصریح کرد: در رامسر زیرساخت ها برای توسعه صادرات قرار شده و حمایت از سرمایه گذاران در اولویت قرار دارد.

وی با عنوان اینکه رامسر نیاز به توجه و حمایت در همه زمینه ها دارد، افزود: کشت گلخانه ای، گیاهان دارویی و زراعت چوب در شهرستان اولویت قرار گیرد.

حسین زادگان گفت: شناسایی حوزه های اقتصادی راکد و ورشکسته در دستور کار قرار دارد و پروژه هایی که پیشرفت بالای ۶۰ درصد دارند ،پیگیری و تکمیل خواهند شد.

استاندار مازندران گفت: همچنین در حوزه پسماند با اجرای طرح نو، مدیریت اجتماعی پسماند در روستاها شروع شد تا از ورود زباله به شهر پیشگیری شود و در روستاها سطل زباله پخش کردیم.

وی با تاکید بر اینکه تجاوز به حریم دریا اکیدا ممنوع و برخورد قانونی خواهد شد، گفت: پرورش ماهی در قفس و کشاورزی و صنایع تبدیلی جزو اولویت های ما است که باید به آن توجه کافی شود.

حسین زادگان افزود: کشاورزی و دامداری باید مدرن و مشاغل و رشته های شغلی جدید در استان مازندران راه اندازی شود.

وی درباره مشکل برق در استان مازندران گفت: امسال خشک ترین سال در پنج سال اخیر است و باید با صرفه جویی و کاهش مصرف از قطعی برق جلوگیری کنیم، همچنینصرفه جویی برق در ادارات و کاهش ساعت کاری در دستور کار است.

کد خبر: ۸۹٬۴۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha