۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
بزرگترین دغدغه مسئولان اصفهان تامین آب شرب است/ احتمال قطعی آب وجود دارد
استاندار اصفهان:

بزرگترین دغدغه مسئولان اصفهان تامین آب شرب است/ احتمال قطعی آب وجود دارد

اصفهان- استاندار اصفهان گفت: بزرگترین دغدغه من و تمامی مدیران در سطح استان اصفهان تامین آب شرب است و در صورتی که مدیریت در مصرف آب انجام نشود ممکن است تابستان شاهد قطع آب در کل استان باشیم.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس رضایی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: این موضوع باعث افزایش مصرف آب در سطح کشور و به تبع آن در استان اصفهان شد.

وی با بیان اینکه کمبود بارندگی طی ماه های اخیر باعث شد که شرایط سختی را امسال پیش رو داشته باشیم، ابراز داشت: بزرگترین دغدغه من و مدیران سطح استان تامین آب شرب است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در طول ۵۳ سال گذشته استان اصفهان در یکی از سخت ترین شرایط خود از نظر تامین آب شرب قرار دارد، تصریح کرد: در صورتیکه مدیریت صحیح مصرف آب در ماه های پیش رو نداشته باشیم امکان قطع آب مشترکین در تابستان امسال وجود خواهد داشت.

جذب ۳۴ هزار میلیارد اعتبارات عمرانی در سال گذشته برای اصفهان
وی با بیان اینکه سال گذشته بودجه عمرانی استان اصفهان ۱۶ هزار میلیارد ریال بود، افزود: با پیگیری های انجام شده ۱۸ هزار میلیارد دیگر به روش های مختلف برای انجام پروژه های عمرانی جذب استان اصفهان شد.

رضایی با اشاره به اینکه مدیریت مصرف حامل های انرژی از جمله برق و گاز و آب باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار بگیرد، گفت: در این راه ابتدا باید ادارات پیشتاز باشند و نسبت به مصرف صحیح این حامل‌ها جدیت به خرج دهند.

وی با انتقاد از برخی ادارات و دستگاه های اجرایی در روشن گذاشتن کولر و وسائل سرمایشی تا روز کاری بعد افزود: از فرمانداری‌های استان اصفهان می خواهیم تا جلسات مصرف بهینه انرژی را به عنوان یک دستور و امر فوری در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر: ۸۹٬۴۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha