۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
مدرسه ۶ کلاسه برکت در روستای «آواز» شهرستان درمیان افتتاح شد

مدرسه ۶ کلاسه برکت در روستای «آواز» شهرستان درمیان افتتاح شد

بیرجند- مدرسه ۶ کلاسه برکت در روستای آواز شهرستان درمیان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار بازار، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح دبستان شش کلاسه برکت روستای آواز در شهرستان درمیان اظهارکرد: این پروژه آموزشی  دارای شش کلاس درس است که در زمینی به مساحت دو هزار  ۵۰۰ مترمربع با زیربنای ۷۴۵مترمربع احداث شده است.

سید مجتبی موسوی اعتبار هزینه شده این پروژه  را بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان  اعلام کرد و بیان داشت:  ۸۲۰ میلیون تومان آن با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره ) تامین شد و  مابقی اعتبارات این مدرسه از محل اعتبارات ملی اداره کل نوسازی مدارس استان است.

 مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در  خراسان جنوبی گفت: تعداد ۸۵ پروژه مدرسه برکت در دستور بنیاد برکت ستاد اجرایی  بوده که از این مهم ۴۶ پروژه در حال اجرا و  تعداد ۳۵ پروژه تکمیل و افتتاح شده است.

 به گفته وی الباقی در مرحله ابلاغ به مجری است که تعهد بنیاد برکت ستاد در این پروژه ها حدود ٢٨میلیارد تومان است.

 افتتاح این پروژه با حضور معاون فرماندار شهرستان، مدیران کل آموزش و پرورش و تجهیز ونوسازی مدارس استان، ائمه محترم جمعه شیعه و سنی و سایر مسئولین استانی، شهرستانی و محلی برگزار شد.

کد خبر: ۸۹٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha