۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
۸۱ طرح کشاورزی با ۲۲۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان افتتاح می شود
امسال؛

۸۱ طرح کشاورزی با ۲۲۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان افتتاح می شود

همدان - معاون امور اقتصادی جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه ۱۵۰ واحد قابل بهره‌برداری در استان همدان درحال پیگیری است، گفت: امسال ۸۱ طرح کشاورزی با ۲۲۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح خواهد شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان همدان؛ محمدرضا شهسواری با اشاره به اینکه هشت هزار و ۶۰۰  واحد تولیدی در بخش کشاورزی استان همدان موجود است که دارای پروانه بهره‌برداری و فعال هستند، گفت: از این تعداد ۲۰۰ واحد زیر ۳۰ درصد ظرفیت، ۲۳۴ واحد با ظرفیت ۳۰ تا ۷۰ درصد و یک هار و ۴۳۴ واحد با ظرفیت بالای ۷۰ درصد فعال هستند.

وی با بیان اینکه تلاش داریم واحدهای تولیدی راکدی که قابلیت بازگشت به تولید را دارند، شناسایی کنیم، افزود: سال گذشته ۴۹ واحد تولیدی بخش کشاورزی به چرخه تولید بازگشت که عمده آنها در تملک بانک ها بود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه ۳۳ واحد در بخش کشاورزی در تملک بانک ها قرار دارند، گفت: با بانک های استان همدان مذاکره می‌شود تا این واحدها به تولید برگردند.

شهسواری با بیان اینکه وضعیت ۵۵ واحد بزرگ تولیدی کشاورزی در استان همدان در حال پیگیری است، اظهار کرد: ۵۵ واحد بزرگ با شش هزار میلیارد تومان در حال پیگیری است که برای شش هزار و ۴۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

معاون امور اقتصادی جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه ۱۵۰ واحد قابل بهره‌برداری در استان همدان درحال پیگیری است، گفت: امسال ۸۱ طرح کشاورزی با ۲۲۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح خواهد شد.

کد خبر: ۸۹٬۳۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha