۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
ضرورت آمادگی کامل کارکنان راهداری در خدمات رسانی به مردم
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد:

ضرورت آمادگی کامل کارکنان راهداری در خدمات رسانی به مردم

وزیر راه و شهرسازی در پیام ویدیو کنفرانسی به مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور، بر آمادگی مدیران و کارکنان این سازمان در خدمات رسانی مطلوب به هم وطنان در ایام پیش رو تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این پیام اظهار داشت : امید آن است با همت بلند و فکر خلاق در این بخش، امکان تردد روان و جابه جایی ایمن در جاده ها برای هم وطنان به شکل مطلوب فراهم شود.

وی با بیان اینکه در هر برهه‌ای از زمان اقتضای فعالیت‌ها و اقدامات خاصی در این بخش موجود است، افزود:  با تلاش های صورت گرفته در ایام زمستان و بازگشایی راههای مسدود شده از برف و بارشهای سیل، همچنان برخی استانها با این مشکلات دست به گریبان هستند و با تغییرات اقلیم و سیلهای پیش رو می بایست همه کارکنان و مدیران آمادگی و توانایی مقابله با این سوانح را داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد:  نصب علائم و تابلوهای ایمنی  وعملیات نگهداری راهها، موجب برقراری نظم و انضباط در جاده ها می شود که نشان دهنده تلاش و اقدامات انجام شده در این بخش است و در صورت بی توجهی، بی نظمی و اختلال در تردد ها مشاهده می‌شود.

اسلامی همچنین با توجه به وضعیت پیش رو در حوزه سلامت و برای عبور از شرایط حاضر و مبارزه با ویروس کرونا، ضمن تشکر از اقدامات انجام شده منطبق با موازین و دستورالعمل های بهداشتی در بخش حمل و نقل و اماکن پرتردد در این بخش، بر ضرورت همکاری با ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا برای حفظ سلامت فعالان و بهره برداران بخش راهداری و حمل و نقل تأکید کرد.
گفتنی است در این ارتباط ویدیو کنفرانسی، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،   اعضای هیئت عامل و معاونین این سازمان ومدیران ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور حضور داشتند.

کد خبر: ۸٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha