۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
کشتارگاه طیور تویسرکان به علت تخلف بهداشتی تعطیل شد
مدیرکل دامپزشکی استان همدان:

کشتارگاه طیور تویسرکان به علت تخلف بهداشتی تعطیل شد

همدان - رسولی، مدیرکل دامپزشکی استان همدان با بیان اینکه اقدامی که باعث به خطر انداختن سلامت عمومی مردم شود جایگاه قانونی و شرعی ندارد و قابل اغماض نیست از تعطیلی کشتارگاه طیور تویسرکان خبر داد.

محمودرضا رسولی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به بازدید سرزده از کشتارگاه طیور تویسرکان گفت: وظیفه نظارت بهداشتی بر سلامت گوشت استحصالی از کشتارگاه‌های دام و طیور برعهده دامپزشکی است.

وی گفت: طی بازرسی سرزده شبانه از کشتارگاه طیور شهرستان تویسرکان و مشاهده تخلفات بهداشتی، با هماهنگی و دستور قضایی از ادامه فعالیت این کشتارگاه جلوگیری به عمل آمد.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان بااشاره به اینکه نظارت بهداشتی بر روند کشتار در کشتارگاه های طیور نقش مهمی در جلوگیری از شیوع بیماری های مشترک و وارد شدن مواد غذایی آلوده به چرخه مصرف شهروندان دارد، عنوان کرد: اقدامی که باعث به خطر انداختن سلامت عمومی مردم شود، جایگاه قانونی و شرعی ندارد و قابل اغماض نیست.

رسولی از مردم خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی حوزه دامپزشکی با شماره گیری ۱۵۱۲ مراتب را جهت رسیدگی فوری به  کارشناسان دامپزشکی اطلاع رسانی کنند.

کد خبر: ۸۹٬۲۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha