۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
شرکت پخش و پالایش: هنوزپاسخی دریافت نکردیم/ مردم همکاری نمی کنند
نامه نگاری وزارت نفت برای دستکش و مواد ضدعفونی کننده جایگاه های سوخت

شرکت پخش و پالایش: هنوزپاسخی دریافت نکردیم/ مردم همکاری نمی کنند

سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی از نامه نگاری با دانشکده های علوم پزشکی برای تامین دستکش یکبار مصرف و مواد ضدعفونی کننده در جایگاه های سوخت خبر داد و گفت: تاکنون پاسخی از آنها دریافت نکرده ایم.

بازار- فاطمه کاهی سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی در گفتگو با بازار از نامه نگاری با دانشکده های علوم پزشکی برای تامین دستکش یکبار مصرف  و مواد ضدعفونی کننده در جایگاه های سوخت خبر داد و گفت: تاکنون پاسخی از آنها دریافت نکرده ایم.

او در ادامه البته به این نکته تاکید کرد: در هر صورت بر اساس ابلاغیه وزارت بهداشت جایگاه های سوخت ملزم به تامین دستکش و مواد ضدعفونی کننده در جایگاه ها هستند حتی اگر دانشکده های علوم پزشکی کمکی به آنها نکنند.

سخنگوی شرکت پخش و پالایش همچنین با اشاره به اینکه پمپ بنزین ها یکی از محیط آلوده محسوب می شوند که خطر ابتلا به ویروس کرونا در آنها بسیار بالاست، گفت: متاسفانه آمار تعداد کسانی که حاضر به همکاری با اپراتورهای جایگاه های سوخت نیستند بسیار بالاست که این مساله به نوعی بازی با جان افراد است.

او همچنین با اشاره به روند کاهشی مصرف سوخت در کشور گفت: میانگین مصرف سوخت در کشور  حدود ۷۲ میلیون لیتر در روز است. با وجود اینکه در بسیاری موارد سوخت گیری خودرو توسط اپراتورها انجام می شود اما کاهش مصرف موجب شده  که شاهد صف های طولانی در پمپ بنزین نباشیم.

کد خبر: ۸٬۹۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha