۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
تقدیر از خبرنگار بازار در جشنواره نیرو و رسانه

تقدیر از خبرنگار بازار در جشنواره نیرو و رسانه

خبرنگار، رسانه بازار مقام برتر جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور) را از آن خود کرد  و در مراسمی با حضور وزیر نیرو از او تجلیل شد.

به گزارش بازار، مراسم تجلیل از افراد برتر این جشنواره و اهدای جوایز به آنان با حضور «رضا اردکانیان» وزیر و جمعی از مدیران رسانه‌ها و وزارت نیرو برگزار شد.

طبق اعلام دبیرخانه سومین جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور)، این دوره از جشنواره با شعار محوری «رسانه و ارزش آب و انرژی» برای خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه توسط وزارت نیرو برنامه‌ریزی و اجرا شد.

بر این اساس، آثار ارسال شده در رشته‌های تیتر، گزارش، مصاحبه، طرح، اینفوگرافی، طنز و کاریکاتور، سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس و گرافیک و صفحه آرایی و موشن‌گرافی، ویدئو (ویدئو ژورنال، اسلایدشو) و فتو تیتر در سومین جشنواره نیرو و رسانه (نور) مورد داوری قرار گرفتند.

گزارش سهیلا روزبان از خبرگزاری بازار در این جشنواره توانست رتبه سوم را در بخش گزارش از آن خود کند.

به گزارش وزارت نیرو، در سومین جشنواره نیرو و رسانه ۵۹۶ اثر در قالب گزارش، تیتر و خبر، مصاحبه، مقاله و سرمقاله و یادداشت، کاریکاتور و طنز مکتوب و رادیویی، عکس و اینفوگرافی و موشن گرافی به دبیرخانه جشنواره رسید که در دو مرحله مورد ارزیابی قرار گرفت.

در مرحله نخست داوری، ۵۷۲ اثر و در مرحله دوم ۳۲۰ اثر توسط هیات داوران شایسته ارزیابی تشخیص داده شده‌ که از این میان ۵۷ اثر از ۱۳ استان حائز رتبه‌های نخست تا سوم شدند.

کد خبر: ۸۹٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha