۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
 ۶۸ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری زنجان فعال است/حمایت از نخبگان برای تجاری سازی ایده ها
رئیس پارک علم و فناوری زنجان:

۶۸ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری زنجان فعال است/حمایت از نخبگان برای تجاری سازی ایده ها

زنجان- مرادخانی، رئیس پارک علم و فناوری زنجان از فعالیت ۶۸ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری این استان خبر داد و گفت: نرخ رشد تعداد شرکت‌های دانش بنیان زنجان بیش از سایر استان‌ها است.

داوود مرادخانی در گفتگو با خبرنگار بازار از فعالیت ۶۸ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان زنجان خبر داد و گفت: تعداد این شرکت ها در استان افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: نرخ رشد تعداد شرکت‌های دانش بنیان در زنجان بیش از سایر استان‌ها است.

رئیس پارک علم و فناوری زنجان با بیان اینکه زمین برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان زنجان اختصاص داده شود، گفت: اگر زمین به شرکت های دانش بنیان داده شود فعالیت شرکت های دانش بنیان بهتر می شود.

مرادخانی با بیان اینکه توسعه در هر جامعه ای منوط به توسعه فناوری و گسترش پارک های علم و فناوری است، گفت: در استان زنجان باید به فناوری های نوین بیشتر بهاء داده شود.

وی بر لزوم توسعه و گسترش فرهنگ بهره وری و ارتقای ارزش افزوده در استان زنجان تاکید کرد و ابراز داشت: برای تحقق این مهم در استان باید فضا و امکانات جهت راه اندازی مراکز فناوری مدنظر قرار گیرد و مسئولان دست دانشگاهیان را بگیرند.

رئیس پارک علم و فناوری زنجان با بیان اینکه تکمیل اکوسیستم دانش بنیان در گرو تولید محصول تجاری سازی شده است، تصریح کرد: توسعه فرهنگ کارآفرینی در بخش علوم دانش بنیان نیازمند توجه مسئولان است.

مرادخانی ابراز داشت: پارک علم و فناوری در استان زنجان آمادگی لازم برای تجاری سازی ایده نخبگان را دارد.

کد خبر: ۸۸٬۹۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha