۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
استفاده از «شرکت‌های سهامی عام پروژه» برای سرمایه‌گذاری در احیای معادن غیرفعال
رییس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد

استفاده از «شرکت‌های سهامی عام پروژه» برای سرمایه‌گذاری در احیای معادن غیرفعال

جعفری، رییس هیات عامل ایمیدرو در آیین رونمایی از طرح آزادسازی شش‌هزار محدوده و معدن غیرفعال کشور گفت: «شرکت های سهامی عام پروژه» به بسته‌های سرمایه‌گذاری برای احیای معادن غیر فعال کمک می کنند.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، وجیه الله جعفری با بیان این مطلب در این مراسم که با حضور وزیر صمت برگزار شد، افزود: طرح احیا معادن کوچک مقیاس به عنوان یکی از طرحهای اقتصاد مقاومتی مطرح است که مجری این طرح از طرف وزارت صمت، ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران می باشد

وی ادامه داد: در این راستا شناسایی معادن کوچک مقیاس غیرفعال و راه‌های فعال سازی آنها از طریق شرکت‌های مشاوره ای انجام گرفت.

رییس هیات عامل ایمیدرو، گفت: عارضه یابی‌های این معادن انجام شد و بسته‌های سرمایه‌گذاری برای احیاء برنامه‌ریزی گردید.

جعفری بیان کرد: این بسته ها امکان سرمایه گذاری را روی بسیاری از معادن غیر فعال (مشکل زیرساخت، ذخیره کم، عدم اکتشاف کامل) فراهم می کند.

وی اضافه کرد: مجموعه‌ای از معادن غیرفعال وجود دارد که باید جهت گیری برای سرمایه‌گذاری با امکان فعال سازی برای آنها فراهم گردد.

گفتنی است آیین طرح آزادسازی ۶۰۰۰ محدوده و معدن غیر فعال کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، روسای سازمان‌های صمت استانی به صورت ویدئو کنفرانسی و تشکل‌های بخش خصوصی برگزار شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان آیین، دستور برگزاری مزایده عمومی واگذاری ۶ هزار معدن و محدوده حبس شده را که بزرگترین مزایده کشور می باشد، صادر کرد.

کد خبر: ۸۸٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha