۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
تخصیص هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین جوجه های یک‌روزه در مازندران
رئیس سازمان مدیریت مازندران خبر داد

تخصیص هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین جوجه های یک‌روزه در مازندران

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات خرید جوجه یکروزه برای مرغداری ها در استان در نظر گرفته شده است.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار از تامین وتخصیص ۱۶۸ میلیارد تومان برای یارانه سوخت در استان خبر داد و افزود: همچنین تا سقف هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تامین خرید جوجه های یک روزه در مرغداری ها درنظر گرفته شده است.

وی با عنوان اینکه با محدودیت منابع مواجه هستیم، تلاش برای تحقق سیاست های آمایش سرزمین را امری الزامی بیان کرد و گفت: طبق سند برنامه و قانون توسعه تکالیفی برای تحقق بهره وری و برش استانی و منطقه ای درنظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اظهار اینکه سه درصد برنامه رشد و توسعه باید از طریق مدیریت و توسعه بهره وری محقق شود خواستار برنامه ریزی دستگاه های اجرایی برای تحقق این برنامه شد.

غلامی راد با بیان اینکه در برخی از شهرستان هها و مناطق با کمبود نیروی اداری مواجه هستیم، خواستار توجه به برنامه ها برای جبران کمبودها و فعال شدن کارگروه ها برای نیل به اهداف برنامه توسعه شد.

وی از دستگاه های مختلف اجرایی خواست تا رویکردهای مدل توسعه را به سمت بهره وری و نوآوری تغییر دهند و گفت: چاره ای نداریم به سمت این حوزه ها حرکت کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با تاکید بر تعیین برش های استانی برای تحقق و دستیابی به بهره وری گفت: باید موانع تحقق اجرای این برنامه را رفع کرد.

کد خبر: ۸۸٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha