۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
بررسی طرح ایجاد مراکز تسهیل‌گری کسب‌وکارها در شورای هماهنگی صنایع وزارت صمت
در حضور وزیر صمت انجام گرفت؛

بررسی طرح ایجاد مراکز تسهیل‌گری کسب‌وکارها در شورای هماهنگی صنایع وزارت صمت

طرح ایجاد مراکز تسهیل‌گری کسب‌وکارها با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه شورای هماهنگی امور صنایع وزارت صمت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، در جلسه شورای هماهنگی امور صنایع وزارت صمت که شب گذشته در محل دفتر وزارتی با حضور علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، طرح ایجاد مراکز تسهیل‌گری کسب‌وکارها بررسی شد.

این طرح توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و با رویکرد بهره گیری از ظرفیت کلینیک های کسب و کار و بکارگیری ظرفیت مشاوران هدایت سرمایه گذاری در راستای ایجاد و راه‌اندازی بنگاه های جدید، افزایش بهره وری و رقابت پذیری تدوین شده است.

در قالب طرح ایجاد مراکز تسهیل‌گری کسب‌وکارها، مشاوران تخصصی متقاضیان سرمایه گذاری را در تمامی فرآیند راه اندازی کسب و کار اعم از اخذ مجوزها، نصب سوله، تامین مالی و راه اندازی ماشین آلات همراهی می کنند.

تسریع و تسهیل در فرآیند ایجاد و راه اندازی کسب و کار جدید از طریق ارائه خدمات مشاوره و آگاهی بخشی به سرمایه گذاران و ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی با بهره وری و رقابت پذیری بالا از طریق ارائه خدمات مشاوره ای از جمله ویژگی های این طرح به شمار می رود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از ارائه گزارش طرح ایجاد مراکز تسهیل‌گری کسب‌وکارها توسط مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، بهبود فضای کسب و کار و تسهیل در راه اندازی کسب وکارهای جدید را یکی از مهمترین رویکردهای این وزارتخانه برشمرد و بر لزوم تلاش در جهت تحقق این مهم تاکید کرد.

رزم حسینی افزود: ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی به صاحبان کسب و کارها و سرمایه گذاران می تواند به افزایش بهره وری واحدهای موجود و راه اندازی بنگاه های جدید با رقابت پذیری بالا کمک شایانی کند.

کد خبر: ۸۸٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha