۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
بانک‌ها یکی از دلایل فشار به کارخانه‌ها و بروز موانع تولید هستند
نماینده مردم تاکستان در مجلس:

بانک‌ها یکی از دلایل فشار به کارخانه‌ها و بروز موانع تولید هستند

رحمانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: یکی از دلایل فشار به کارخانه‌ها و مشکلات تولید در کشور فشار بانک‌ها برای دریافت دیرکردها و سودهای بالای وام هایشان است.

 به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس، با انتقاد از عملکرد مسئولان اقتصادی در رفع مشکلات تولید و تامین معیشت مردم گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌ها اقداماتی انجام شده اما آنطور که باید فعالیت‌های لازم برای جهش تولید انجام نشده و باید منتظر یک سری اقدامات باشیم و به همین دلیل متاسفانه بسیاری از کارخانه‌ها با نصف ظرفیت مشغول فعالیت هستند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: در همین استان  قزوین بیش از ۲۰۰ کارخانه تعطیل یا با نصف و یک سوم ظرفیت مشغول فعالیت هستند و یکی از دلایل فشار به کارخانه‌ها و مشکلات تولید در کشور فشار بانک‌ها برای دریافت دیرکردها و سودهای بالای وام هایشان است.

رحمانی اظهار کرد: ستاد تسهیل استان‌ها کمک‌های خوبی را به تولیدکنندگان در کاهش سود و دیرکردهای وام‌های آنها انجام داده است و حتی گاهی سود دیرکرد وام‌های تولیدکنندگان هم بخشیده شده اما در مجموع برای رونق تولید و رفع موانع باید اقدامات لازم از مسئولان دولتی و بانک‌ها انجام شود.

کد خبر: ۸۸٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha