۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
پیام مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا به مناسبت روز روابط عمومی

پیام مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا به مناسبت روز روابط عمومی

شیخ الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به ارتباط گران و فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک سینا، متن پیام منصور شیخ الاسلامی بدین شرح است:

«در جهان امروز که با توسعه رسانه ها و ظهور شیوه ها و ابزارهای نوین ارتباطی به ویژه شبکه های مجازی هر لحظه شاهد بسط و گسترش ارتباطات شبکه ای و تخصصی هستیم، توجه به ارتباطات و عواطف انسانی به عنوان پایه ای ترین عنصر جامعه بشری اهمیتی دوچندان یافته است.

روابط عمومی ها به عنوان یکی از ارکان مهم مدیریت و بخشی از نظام رسانه ای و اطلاع رسانی، نقشی مهم در مسئولیت ارتباط بین فردی و سازمانی و نیز توجه به جنبه های انسانی ارتباط برعهده دارند.

روابط عمومی ها به عنوان نقطه آغاز آگاهی بخشی، با بکارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش روز، از طریق اطلاع رسانی شفاف، دقیق و درست و انسجام بخشی به پیکره سازمان در تعامل با مخاطبان درون و بیرون سازمان، زمینه تعمیق ارتباطات انسانی را فراهم می آورند.

اینجانب ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست اندرکاران صدیق و سختکوش حوزه روابط عمومی کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین، آرزوی توفیق روز افزون دارم».

کد خبر: ۸۸٬۶۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha