۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
۲۳۹ میلیارد ریال اعتبار برای ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز زنجان پیش‌بینی شد
مدیرکل راهداری زنجان:

۲۳۹ میلیارد ریال اعتبار برای ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز زنجان پیش‌بینی شد

زنجان- مدیرکل راهداری زنجان با بیان اینکه ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز در استان طی سالجاری با قوت بیشتری انجام می‌شود، گفت: اعتباری بالغ بر ۲۳۹ میلیارد ریال برای این مهم پیش بینی شده است.

عبدالحسین علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار به ایمن سازی نقاط پر حادثه زنجان اشاره کرد و گفت: ۱۰۹ نقطه حادثه خیز در استان توسط پلیس راه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شناسایی شده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد ۵۶ نقطه با کارهای زود بازده تامین علایم و تجهیز سیستم روشنایی کاملا ایمن سازی شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان با بیان اینکه ایمن سازی ۵۰ نقطه حادثه خیز در دستور کار است،گفت: ایمن سازی ۹ نقطه حادثه خیز در استان بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در سال جاری به بهره برداری می رسد. 

علی اکبری با بیان اینکه رفع نقاط پرحادثه استان از جمله پروژه هایی است که با اهمیت زیاد توسط این اداره کل دنبال می شود،تاکید کرد: اعتباری بالغ بر ۲۳۹ میلیارد ریال برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز پیش بینی شده است.

وی افزود: تقاطع غیر همسطح سید جمال الدین اسد آبادی خرمدره با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد دارد و تقاطع مرشون در کمربندی ابهر به خرمدره هم با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی از پروژه های مهم این اداره کل است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان ابراز داشت: روکش آسفالت محور ابهر به قیدار به طول ۱۷ کیلومتر، لکه‌گیری و روکش راه‌های شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان و روکش آسفالت محور حصار به شهید چمنی شهرستان خدابنده از پروژه های مهمی است که توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اجرا می شود. 

علی اکبری گفت: طی سالجاری ایمن سازی نقاط حادثه خیز در استان با جدیت دنبال می شود و برنامه ریزی لازم انجام شده است.

کد خبر: ۸۸٬۶۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha