۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
 پیچ‌وخم‌های اداری نباید مانع اجرای پروژه‌های آب استان بوشهر شود
استاندار بوشهر:

پیچ‌وخم‌های اداری نباید مانع اجرای پروژه‌های آب استان بوشهر شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: پیچ و خم های اداری نباید مانع از اجرای پروژه های تامین آب استان بوشهر شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند صبح شنبه در نشست شورای تامین آب استان بوشهر اظهار داشت: امسال به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده است و همه باید در راستای تحقق اهداف این شعار حرکت کنیم.

وی اجرای طرح‌های تامین آب استان بوشهر را از مصادیق تحقق شعار سال در زمینه مانع‌زدایی و پشتیبانی دانست و بیان کرد: مدیر باید کار بلد، پیگیر و گره گشا باشد و اگر مدیری در مسیر حل مشکلات آب مانع تراشی کند، برخلاف شعار سال عمل کرده است.

استاندار بوشهر خواستار نظارت جدی شرکت آب و فاضلاب برای اجرای طرح های تامین آب در استان شد و تصریح کرد: پیچ و خم های اداری نباید مانع از اجرای پروژه های تامین آب شود و همه مدیران باید در این زمینه همکاری کنند.

وی با تاکید بر تعمیر کنتورهای آب شهروندان که به هر دلیلی خراب هستند ادامه داد: پایگاه های هوایی و دریایی مکلفند برای بخش مسکونی خود کنتور آب نصب کرده و هزینه پرداخت کنند و در صورت عدم انجام این کار تعهدی برای تامین آب آنها نداریم.

گراوند خواستار همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی استان برای تسریع در اجرا و تکمیل پروژه های آب شیرین کن شد و گفت: یک روز تاخیر در تامین آب شرب شهروندان و هم استانی ها جایز نیست.

وی با تاکید بر لزوم ورود دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به کارشکنی در مسیر تامین آب افزود: توسعه استان در گرو تامین آب است وحل مشکلات تامین آب در استان، مسیر تولید و اشتغال را هم هموار می‌کند.

کد خبر: ۸۸٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha