۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
بازارهای مازندران پنجشنبه و جمعه تعطیل است
رئیس سازمان صمت مازندران:

بازارهای مازندران پنجشنبه و جمعه تعطیل است

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: بازارهای استان روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در سراسر استان تعطیل خواهد بود.

به گزارش بازار، به نقل از صمت مازندران،حسینقلی قوانلو گفت: با توجه به شرایط خاص بوجود آمده در سطح کشور و همچنین استان مازندران و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا براساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مبارزه با کرونا استان مقرر شد روزهای پنج شنبه  و جمعه این هفته بازار در سراسر استان مازندران تعطیل باشد.

وی با اعلام اینکه اینکه شرایط فعلی جامعه واقعا با توجه به این بیماری شرایط خاصی است، افزود:  این تصمیم برای سلامتی هر چه بیشتر شهروندان گرفته شده است . وی تصریح کرد: هر چه در سطح بازار شاهد رفت و آمد کمتری باشیم مطمئناً در کنترل این بیماری موفق تر عمل خواهیم کرد.

او با تقدیر از اصناف و بازاریان مازندران اعلام داشت: علیرغم تمامی مشکلات موجود که به جهت تعطیلی بازار برای اصناف عزیز و بالاخص در حوزه درآمدی آنها ایجاد شده شاهد مشارکت بسیار خوب بازاریان عزیز در تعطیلی بازار هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: تداوم تعطیلی بازار مازندران در هفته آینده نیز تابع تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا استان خواهد بود که قطعاً از طریق رسانه ها اعلام خواهیم کرد.

کد خبر: ۸٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha