۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
برای تقویت پول ملی برنامه دارم
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری:

برای تقویت پول ملی برنامه دارم

کواکبیان، دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: بزرگترین مشکل ما کاهش ارزش پول ملی است که برای تقویت ارزش پول ملی برنامه دارم.

به گزارش بازار، مصطفی کواکبیان بعد از ثبت نام در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران افزود: وظیفه شرعی خودم دانستم در این عرصه وارد شوم و بر این باور هستم که اگر کس دیگری بالاتر از خودم در کار اجرایی بدانم، به جد (به مردم) خیانت کرده ام.

وی گفت: وظیفه خودم دانستم که باری از روی دوش این ملت بردارم و برای حمایت از ارزش‌های انقلاب در این عرصه حضور پیدا کنم، ضمن این که وظیفه حزبی بود که حاضر شوم.

کواکبیان افزود: البته در جبهه اصلاحات نیز نام بنده را مطرح کرده اند که به عنوان یکی از نامزدهای پیشنهادی در عرصه انتخابات وارد شوم.

وی با بیان اینکه برای صندلی قدرت و میز ریاست و منافع شخصی نیامده ام گفت: سه مشکل اساسی را در کشور می‌دانم که در خود توانمندی اجماع سازی در این خصوص دارم.

دبیر کل حزب مردم سالاری افزود: یک مشکل اساسی که مردم گرفتار آن هستند بحث معیشتی و اقتصادی است که همه کاندیداها در این مباحث اظهارنظر کرده اند، اما از نظر من بزرگترین مشکل ما کاهش ارزش پول ملی است که برای تقویت ارزش پول ملی برنامه دارم.

کواکبیان تصریح کرد: در این خصوص نیازمند استقلال بانک مرکزی هستیم و باید به استقلال بانک مرکزی بیاندیشیم به ویژه که ضررهای زیادی از عدم استقلال بانک مرکزی دیده ایم کمااین که دیدیم وقتی موسسات بانکی - مالی به مشکلاتی برخوردند، افرادی با برخورد کاسب کارانه برای حل مشکل چند هزار میلیاردی موسسات مالی مانند کاسپین، ثامن الحجج، ثامن الائمه و ... از بانک مرکزی تزریق مالی کردند در حالی که چرا از جیب بیت المال این هزینه‌ها بشود.

وی گفت: بحث اقتصادی بنده این است که به رشد نقدینگی برمی گردد که باید این نقدینگی مهار شود، بنابراین ۱۹ برنامه تفصیلی در این خصوص در نظر گرفته ام.

دبیر کل حزب مردم سالاری همچنین مشکل دوم را بحث ساختاری عنوان کرد.

کد خبر: ۸۸٬۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha