۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
اعطای ۱۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات بنیاد برکت به هنرمندان صنایع دستی همدان
معاون صنایع‌دستی همدان خبر داد:

اعطای ۱۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات بنیاد برکت به هنرمندان صنایع دستی همدان

همدان - معاون صنایع‌دستی همدان از اجرای اعطای تسهیلات بنیاد برکت به هنرمندان صنایع دستی همدان در قالب یک هزار و ۸۳۵ میلیون ریال تسهیلات در سالجاری خبر داد.

به گزارش بازار و به‌نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان؛ هاشم مظاهری از اجرای اعطای تسهیلات بنیاد برکت به هنرمندان صنایع دستی همدان در قالب یک هزار و ۸۳۵ میلیون ریال تسهیلات در سالجاری خبر داد و گفت: در طرح مذکور که در سال جاری اجرا خواهد شد این اعتبار به هنرمندان شهرستان های اسدآباد، ملایر، تویسرکان، نهاوند و کبودرآهنگ طبق تفاهم‌نامه کشوری بنیاد برکت اختصاص داده خواهد شد.

معاون صنایع‌دستی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: این تسهیلات به هر نفر تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال در صورت دارا بودن توجیه اقتصادی و یا ایجاد اشتغال جدید اختصاص داده می‌شود.

وی گفت: مبلغ مذکور از طرف شورای فنی صنایع‌دستی استان همدان با توجه به جدول اشتغال صنایع‌دستی شهرستان‌های ذکر شده تقسیم بندی و به صورت مکتوب به شهرستان‌ها اعلام شده و مسئولان شهرستان‌ها باید نسبت به معرفی طرح‌های مشمول اقدام و در مرحله بعد، از طرف بنیاد از طرح بازدید به عمل آمده و در صورت انتخاب، طرح در کمیته کارشناسی استان، فرد متقاضی برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شود.

مظاهریادامه داد: با مشارکت بنیاد برکت تلاش می‌کنیم تا زمینه برای توسعه سرمایه‌گذاری در روستاهای هدف شناسایی‌شده را با توجه به استعدادها و ظرفیت‌های آنها فراهم آوریم که مقدمات این مهم در حال پیگیری است.

معاون صنایع‌دستی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان تحقق اشتغال تعهدشده در حوزه‌ صنایع‌دستی در شهرستان‌ها را ضروری و از مهمترین اهداف دانست و بیان کرد: در بخش صنایع‌دستی تلاش بر توسعه اشتغال در بین فعالان و صنعتگران است.

کد خبر: ۸۸٬۴۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha