۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
معوقات بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی موانع شایع واحدهای تولیدی در اصفهان
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

معوقات بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی موانع شایع واحدهای تولیدی در اصفهان

اصفهان- طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: معوقات بانکی، بیمه ای و مالیاتی موانع شایع واحدهای تولیدی در اصفهان است که با بازدیدهای میدانی باید نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود.

مهدی طغیانی در گفت وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون از نزدیک مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی را رصد می کنیم چراکه برخی از مشکلات این واحدها از جنس مسائل شایع مالیاتی، بیمه و معوقات بانکی نیست.

وی افزود: نیاز است که علاوه بر بازگویی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی از طریق تشکل‌ها به طور مستقیم و در بازدیدهای میدانی مشکلات این واحدها شناسایی و احصاء شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی از جنس توسعه، تامین مالی، استانداردسازی و بوروکراسی اداری است و یا در بخش صادرات قوانین متعدد سد راه تولیدکننده می شود.

وی اضافه کرد: هر دو هفته یکبار از واحدهای تولیدی و صنعتی بازدید می کنیم چراکه بیشتر واحدهای تولیدی درگیر مسائل معوقات بانکی، مالیاتی و بیمه ای به عنوان شایع ترین موانع تولید هم هستند.

طغیانی گفت: در راستای مانع زدایی از واحدهای تولیدی و بنگاه های خرد و بزرگ اقتصادی، مشکلات با بازدیدهای میدانی هم در سطح استان اصفهان و هم در سطح کشور احصاء می شود تا در فراکسیون بهبود کسب و کار در مجلس یازدهم رفع شود.

کد خبر: ۸۸٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha