۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
ضرورت آمادگی برای مبارزه با آفت ملخ صحرایی
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور تاکید کرد:

ضرورت آمادگی برای مبارزه با آفت ملخ صحرایی

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور بر انجام پایش مستمر و آمادگی کامل برای مبارزه به‌موقع با آفت ملخ صحرایی و بیماری‌های گیاهی به ویژه گندم و کلزا تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر محمدرضا درگاهی امروز در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران حفظ نباتات استان‌های سراسر کشور، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و شرایط خاص کشور لازم است همه همکاران بر حسب موقعیت استانی برای انجام پایش مستمر و مبارزه به‌موقع با آفت ملخ صحرایی و ملخ مراکشی آمادگی کامل داشته باشند.

وی بر بازدید و نظارت دائم بر مزارع و به ویژه مزارع گندم و مبارزه به‌موقع با آفات و بیماری های آن به خصوص آفت سن گندم تاکید کرد و افزود: نظارت دقیق و پایش مزارع کلزا برای جلوگیری از بیماری سنک کلزا و سایر آفات و بیماری های مربوط به این گیاه، ضروری است.

درگاهی، نظارت بر حسن عملکرد و جلوگیری از هرگونه تخلف از سوی عوامل و نمایندگی های توزیع و فروش آفت‌کش‌ها در سراسر کشور را ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور لازم است تمامی همکاران نیز با توجه و رعایت کامل مسائل بهداشتی و خودمراقبتی نسبت به انجام ماموریت های شغلی خود اقدام کنند و حفظ سلامت خود و خانواده را در اولویت قرار دهند.

کد خبر: ۸٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha