۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل:

انبار لوازم بهداشتی احتکار شده در اردبیل پلمب شد

اردبیل - مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: انبار یک شرکت پخش لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی که اقدام به احتکار ماسک و دستکش کرده بود، پلمب شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رحیمی آذر صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل تعزیرات حکومتی اردبیل اظهار داشت: بر اساس شکایت های مکرر مردمی در مورد تقلب در فروش اسپری های خوشبو کننده با برچسب اسپری ضدعفونی کننده، با انجام تحقیقات نامحسوس و پیگیری های لازم محل مورد نظر شناسایی و تیم گشت مشترک با حضور رئیس شعبه سیار، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی های اولیه تعداد ۱۰ هزار عدد اسپری خوشبوکننده که برچسب اسپری ضدعفونی کننده داشتند؛ کشف و ضبط شد و پرونده این تخلف در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل همچنین در مورد پلمپ انبار یک شرکت پخش لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی نیز گفت: با دریافت گزارش مردمی در مورد احتکار ماسک و دستکش در یکی از شرکت های لوازم بهداشتی، گشت مشترک به بررسی موضوع پرداخت و تعداد ۲۱۴ هزار عدد دستکش طبی از محل گزارش کشف و پلمب شد و پرونده نیز در حال رسیدگی است.

رحیمی آذر همچنین از کشف و ضبط تعداد ۱۵ هزار جفت دستکش و ۶۷۸ عدد مواد ضدعفونی کننده خبر داد و تصیح کرد: رئیس شعبه حاضر در گشت، دستور قضایی برای توزیع اقلام مکشوفه در شبکه توزیع از طریق دانشگاه علوم پزشکی را صادر و پرونده متخلفین نیز برای سیر مراحل قانونی به یکی از شعب تعزیرات ارجاع شد.

کد خبر: ۸٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha