۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
احیای برجام در بهبود وضعیت زندگی مردم اثرگذار است
داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

احیای برجام در بهبود وضعیت زندگی مردم اثرگذار است

مطهری، داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در شرایط ویژه‌ای هستیم و میزان مشارکت مردم پیام مهمی برای دنیا دارد.

به گزارش بازار، علی مطهری بعد از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران تصریح کرد: میزان مشارکت مردم پیام رسایی برای غرب دارد و حتی برای آمریکایی‌ها و همسایگان ما و چین و روسیه نیز پیام دارد در رفع سریع‌تر تحریم‌ها و احیای برجام نیز قطعا موثر خواهد بود و در بهبودی وضعیت زندگی مردم ما نیز اثرگذار است.

مطهری گفت: بنابراین فکر نکنیم که شرکت یا عدم شرکت ما تاثیری ندارد و کاری انجام نخواهد شد ممکن است به صد درصد مطالبات خود نرسیم، اما به ۷۰ تا ۸۰ درصد خواسته‌ها می‌رسیم بنابراین مشارکت فعالی از طرف مردم خواهیم داشت، زیرا مردم ما هر وقت احساس کنند انقلاب اسلامی نیازمند حضور آنهاست وارد می‌شوند.

وی درباره حضور خود در انتخابات تصریح کرد: من، چون به طور مستقل وارد رقابت انتخاباتی شده ام فعلا تصمیم اصلی ام این است که به نفع کسی کنار نروم و آمده ام که رقابت کنم.

مطهری همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شنیده شده که آقای علی لاریجانی برای ثبت نام به ستاد انتخابات خواهد آمد آیا شما در صورت حضور وی به نفع ایشان کنار می‌روید و صحت حضور ایشان در عرصه انتخابات چقدر است گفت: من با ایشان صحبت نکرده ام و واقعا اطلاعی ندارم که می‌آید یا خیر.

وی افزود: ایشان چهره سیاسی است و اگر هم بیاید مثل بقیه کاندیداهاست و من بدون اطلاع ایشان وارد عرصه شدم و ورود ایشان نیز تاثیری بر عزم و اراده من نخواهد داشت.

مطهری درباره اینکه آیا با همدیگر قهرید که در این خصوص مشورت نکرده اید؟ افزود: به خاطر پروتکل‌ها رفت و آمدمان کم است و فرصت نکردیم با همدیگر مشورت کنیم وقتی برگشتم با ایشان صحبت می‌کنم.

کد خبر: ۸۸٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha