۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
۹ پروژه آبرسانی در ماهنشان تعریف شده است/ آبرسانی از طریق سد مشمپا
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان:

۹ پروژه آبرسانی در ماهنشان تعریف شده است/ آبرسانی از طریق سد مشمپا

زنجان- جزءقاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان با بیان اینکه طی سالجاری ۹ پروژه آبرسانی در شهرستان ماهنشان تعریف شده است، گفت: برای اجرای این پروژه‌ها بیش از ۹۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

علیرضا جزءقاسمی در گفتگو با با خبرنگار بازار به اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاهای ماهنشان اشاره کرد و گفت: طی سالجاری ۹ پروژه آبرسانی در این شهرستان تعریف شده است. 

وی اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ها در شهرستان ماهنشان بیش از ۹۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان با بیان اینکه برای کاهش شوری آب شرب شهرستان ماهنشان طرح های خوبی اجرا شد،گفت: طی سال جاری آب شیرین از چشمه آلمالو چای وارد مدار شبکه توزیع آب بهداشتی شهرستان ماهنشان شد تا شهروندان از آب شیرین و با کیفیت برخوردار شوند. 

جزء قاسمی تاکید کرد: همچنین آبرسانی از طریق سد مشمپا به ماهنشان و برخی از روستاها جزو برنامه های بلند مدت و مهم شرکت آب و فاضلاب استان در سالجاری است. 

وی با بیان اینکه در استان زنجان ۳۶۰ هزار مشترک آب وجود دارد که از این تعداد ۲۴۸ هزار مشترک شهری است،ابراز داشت: برای اینکه با کمبود آب مواجه نشویم شهروندان مدیریت مصرف آب را مد نظر قرار دهند. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: شهروندان با صرفه جویی در مصرف آب نسبت به جبران کمبود آب در سال جاری همکاری لازم را بکنند. 

جزءقاسمی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از آب آشامیدنی شهرهای استان زنجان از سدها تامین می‌شود،تصریح کرد: از مردم در خواست می شود تا با متعادل سازی مصرف آب شرکت آب و فاضلاب را در ارائه آب شرب پایدار یاری کنند. 

کد خبر: ۸۸٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha