۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
قیمت اتریوم به ۴۳۰۰ دلار رسید| آینده بازار رمزارزها
ثبت رکوردی دیگر در بازار اتریوم؛

قیمت اتریوم به ۴۳۰۰ دلار رسید| آینده بازار رمزارزها

در این روزها بازار رمز ارزها بسیار داغ است و سرمایه گذاران زیادی برای کسب سود از این بازار وارد آن شده اند ولی به نظر می رسد سرعت رشد اتریوم بیش از دیگر ارزها است.

بازار؛ گروه بین الملل:در روز سه شنبه ۱۲ ماه می سال ۲۰۲۱ میلادی ارزش رمز ارزها در بازار جهانی رشد کرد. طبق گزارش ارایه شده توسط وب سایت فورکس در این روز ارزش هر بیت کوین در بازار جهانی ۲.۱۹ درصد رشد کرد و به ۵۶ هزار و ۸۷۲ دلار رسید.

در این روز ارزش هر  اتریوم به بالغ بر ۴۳۰۰ دلار رسید  که ۹.۴۶ درصد بیش از روز قبل بود و ارزش هر XRP با تجربه رشد ۳.۸۶ درصدی نسبت به روز قبل از آن از ۱.۴۸ دلار فراتر رفت. رشد ارزش این سه رمز ارز پرطرفدار در شرایطی اتفاق افتاد که ارزش داج کوین با ۳.۹۶ درصد کاهش به مرز ۵۰ سنت رسیده است.

از ابتدای فصل جاری میلادی تا کنون ارزش رمز ارزها در بازار رشد کرده است ولی نرخ رشد ارزش داج کوین و اتریوم بیش از دیگر رمز ارزها بود که دلایل ان را می توان تکنولوژی متفاوت آنها در مقایسه با بیت کوین دانست. از طرف دیگر تبلیغات وسیعی که ایلان ماسک و دیگر افراد سرشناس امریکایی در مورد سرمایه گذاری در این بازار انجام داده اند هم تاثیر زیادی در افزایش سرعت رشد در این بازارها داشته است.

در مورد دلیل افزایش قیمت رمز ارزها در روز گذشته گزارشهای زیادی ارایه شده است. از یک طرف افزایش سرمایه گذاری موسسات سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها باعث د تا ارزش آنها رشد کند و از طرف دیگر افزایش استقبال کشورهای در حال توسعه و بازارهای در حال گذار از  بازار رمز ارزها و رشد تقاضا برای آنها موجب افزایش قیمت آنها شد.

با وجود اینکه نگرانی های زیادی در مورد بازار رمز ارزها دردنیا وجود دارد و پیش بینی هایی در مورد احتمال افت ارزش آنها در ماه های آتی ارائه می شود ولی بازهم تقاضا برای حضور در این بازارها بالا است.

 نکته دیگر پیش بینی های ارایه شده در مورد بازار امریکا و بازار دلار است. انتظار می رود در نتیجه تزریق های کلان دولت امریکا به اقتصاد این کشور، ما شاهد افزایش تورم و افت ارزش دلار باشیم.

کاهش ارزش دلار انگیزه سرمایه گذاری در این بازار را از بین می برد و به دنبال خود تقاضا برای سرمایه گذاری در بازارهای جایگزین را افزایش می دهد و در شرایط فعلی بازار رمز ارزها اولین و اصلی ترین بازار برای سرمایه گذاری است.

وب سایت کوین دسک رشد سریع ارزش رمز ارزها در هفته های اخیر را مصداق  تورم در بازار رمز ارزها ارزیابی کرده است و به سرمایه گذاران هشدار داد که مراقب سرمایه های خود باشند زیرا این فشار تورمی به تدریج از بین خواهد رفت. این هشدار در شرایطی ارایه شد که برخی از فعالان بازار رمز ارزها در مورد رشدهای بالا در این بازار صحبت می کنند.

کد خبر: ۸۸٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha