۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
هم افزایی مسئولان با اتاق مشترک ایران و امارات برای برگزاری پاویون کشورمان در اکسپوی ۲۰۲۱
عضو هیات مدیره اتاق مشترک ایران و امارات اعلام کرد

هم افزایی مسئولان با اتاق مشترک ایران و امارات برای برگزاری پاویون کشورمان در اکسپوی ۲۰۲۱

عضو هیات مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات در نشست هم اندیشی برنامه های توسعه صادرات کشور، بر هم افزایی مسئولان با این اتاق در برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپو ۲۰۲۱ تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، سادینا آبائی در این نشست هم‌اندیشی که با حضور وزیر صمت، نمایندگان مجلس، تشکل‌ها و انجمن‌های بخش خصوصی و فعالان اقتصادی برگزار شد، با تاکید بر این مطلب، افزود: اکسپو ۲۰۲۰ دبی با شعار «پیوند ذهن‌ها، خلق آینده» بستری منحصربه‌فرد برای به‌اشتراک‌گذاری درس‌ها، راه‌حل‌ها و ایده‌ها برای ساخت فردایی بهتر را در اختیار جهانیان قرار می‌دهد.

اکسپو؛ فرصتی طلایی برای ارزآوری
وی در ادامه تصریح کرد: این اکسپو یک فرصت طلایی برای ایران است که در مدت شش ماه می‌تواند ارز آوری بسیار زیادی برای کشور داشته باشد.

عضو هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات اضافه کرد: مسئولان ذیربط با تعامل و هم افزایی مسئولیت یک ماه از ۶ ماه برگزاری و برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپو را به اتاق بازرگانی و اتاق مشترک ایران و امارات اختصاص دهند.

رویدادی برای درخشش صنعت ایران و برندهای بزرگ
آبائی ادامه داد: این رویداد بزرگ یکی از اکسپوهایی است که در آن صنعت ایران و برندهای بزرگ می‌توانند به خوبی بدرخشند.

وی گفت: امارات برگزاری این نمایشگاه را به دلیل شیوع کرونا یک سال به تعویق انداخت، اما سال ۲۰۲۱ این رویداد قطعی برگزار می‌شود و ما نیز باید حضوری پویا و تاثیرگذار داشته باشیم.

گفتنی است در این نشست با حضور وزیر صمت، نمایندگان مجلس، تشکلها و انجمنها و فعالان اقتصادی برنامه‌های توسعه صادرات کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۸۸٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha