۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
فعالان اقتصادی کردستان به کمپین هه‌ناسه(نفس) پیوستند

فعالان اقتصادی کردستان به کمپین هه‌ناسه(نفس) پیوستند

سنندج – کمپین فعالان اقتصادی کردستان برای عبور از بحران کرونا با مدیریت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج تشکیل شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه کمپین حرکتی هدفمند برای پوشش یک نیاز است، اظهار داشت: در این ایام که با شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع استان مواجه هستیم، در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی و باورهای دینی و انسانی  اقدام به ایجاد کمپینی برای عبور از این بحران با حضور کنشگران و فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان کردیم.

سید کمال حسینی با اشاره به اینکه کمپین هه‌ناسه(نفس) پویش فعالان اقتصادی استان برای عبور از بحران کرونا است، اضافه کرد: هم قدمی و هم نفسی هم استانی ‌های ارجمند برای پیشگیری از شیوع این بیماری و توزیع هدفمند بسته‌های بهداشتی بین اقشار آسیب پذیر جامعه از اهداف این کمیپن است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر۲ هزار و ۱۲ نفر  به عضویت این کمپین درآمدند، اضافه کرد: تعدادی از شرکت‌های تولیدی استان هم چون شرکت صنایع رنگ آلتون، سارینا فرتاک، صنایع بسپار گستر ژین یاران، کانون انجمن صنفی کارفرمایی عمرانی کردستان، شرکت آریان غرب و لوله گستر، خانه کشاورز، زیست فناور سنه دژ،آژانس هواپیمایی شانا گشت و شرکت کانی کاو کوسالان حمایت خود را از این کمپین اعلام کردند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج یادآور شد: در این کمپین دستورالعمل‌های بهداشتی به مدیران واحدها و کارگاه‌های تولیدی و دیگر اعضا پویش ارائه می‌شود.

کد خبر: ۸٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha