۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۹
همکاری اصناف گلستان برای پیشگیری از کرونا قابل تقدیر است
معاون استاندار گلستان:

همکاری اصناف گلستان برای پیشگیری از کرونا قابل تقدیر است

گرگان- معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: همکاری اصناف گلستان برای تعطیلی بازار شب عید و پیشگیری از کرونا قابل تقدیر است.

عبدالرضا چراغعلی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره مصوبه ستاد مدیریت بحران مقابله با کرونا مبنی بر محدود شدن ساعت فعالیت اصناف اظهار کرد: براساس این مصوبه به غیر از صنوف خاص مثل خبازی ها، قاصابان، مرغ فروشان، میوه تره بار، خشکبار، لبنیات، مشاغل فنی، بهداشتی و درمانی، سایر اصناف باید از ساعت ۱۲ تا ۱۸ فعالیت داشته باشند و در باقی ساعات فعالیت خود را تعطیل کنند.

وی با بیان این که این مصوبه تا جمعه ۲۳ اسفند لازم الاجرا است، از همکاری خوب اصناف استان و به خصوص مرکز گلستان خبرداد و گفت: خوش بختانه بررسی های میدانی ما نشان می دهد اکثر فعالان اقتصادی و اصناف با این تصمیم همراه بوده اند.

چراغعلی با بیان این که سلامت مردم اولویت ما است و برای حفظ آن با هیچ کسی تعارف نداریم، گفت: در این مسیر اکثر اصناف و بازاریان علی رغم این که شب عید هست و بازار این ایام هم برای بسیار صنوف اهمیت بسیاری دارد اما با تعطیل کردند کاسبی خود دولت و مردم را برای عبور از این بحران همراهی کردند.

معاون استاندار گلستان همچنین از برخورد با کاسبانی که حاضر نشدند در این مسیر همراهی کنند خبرداد و گفت: به دلیل اهمیت موضوع چند باب مغازه پلمب شدند اما اکثر اصناف بخصوص در مرکز گلستان که تجارت پر رونقتر از سایر شهرستان ها است مغازه های خود را در ساعات تعیین شده تعطیل کردند.

وی ابراز امیدواری کرد با تداوم این همکاری هرچه سریعتر از بحران موجود کرده و رونق دوباره به اقتصاد استان و بازاریان برگردد.

کد خبر: ۸٬۸۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha