۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳
کمک ۷ میلیارد تومانی فعالان اقتصادی گلستان برای خرید ونتیلاتور
رئیس اتاق بازرگانی گرگان خبرداد:

کمک ۷ میلیارد تومانی فعالان اقتصادی گلستان برای خرید ونتیلاتور

گرگان- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: ۵۵ دستگاه ونتیلاتور به ارزش حدودی هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان توسط فعالان اقتصادی گلستان برای کمک به درمان بیماران کرونا خریداری شد.

علی محمد چوپانی در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: ۵۵ دستگاه ونتیلاتور که برای کمک به تنفس بیماران مبتلا به کرونا استفاده می شود توسط فعالان اقتصادی گلستان و بخش خصوصی با اعتبار هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری و تحویل بیمارستان های استان شده است.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان با بیان این تجهیز نقاهتگاه هتل ورزش هم توسط بخش خصوصی گلستان انجام خواهد شد، ادامه داد: تهیه غذای بیماران نقاهتگاه و همچنین تجهیزات کمکی این واحد که تهران خریداری شده همگی توسط بخش خصوصی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: فعالان اقتصادی گلستان تا پایان غلبه بر کرونا پای کار هستند و نمی گذاریم نگرانی درباره مسائل مالی برای عبور از این بحران وجود داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان خاطرنشان کرد: مقایسه گلستان با دیگر استان های شمالی نشان می دهد که در هیچ استانی مانند گلستان تا این اندازه بخش خصوصی پای کار نیست.

کد خبر: ۸٬۸۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha