۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
استان سمنان ۳ منطقه ویژه اقتصادی دارد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

استان سمنان ۳ منطقه ویژه اقتصادی دارد

سمنان- آل بویه، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سمنان، گفت: سه منطقه ویژه اقتصادی در استان وجود دارد که تکمیل و راه اندازی و تقویت آن‌ها، نقش بسیار مطلوبی می‌تواند در بحث اشتغال داشته باشد.

حسن آل بویه در گفتگو با خبرنگار بازار درباره زیرساخت های سرمایه گذاری استان سمنان، تاکید کرد:  سه منطقه ویژه اقتصادی در حال حاضر در استان وجود دارد که تکمیل و راه اندازی و تقویت آنها، نقش بسیار مطلوبی می توانند در بحث اشتغال، اقتصاد، صنعت و تولید استان داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم نقش این مناطق ویژه اقتصادی در اقتصاد استان تقویت شود، افزود: لازم است تا با قیمت گذاری صحیح زمین و واگذاری به متقاضیان، از محل درآمد و  منابع حاصل از این مهم، منطقه های ویژه اقتصادی برای تکمیل زیرساخت های خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: پیشنهاد داریم تا مشکل برق رسانی به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، با احداث هرچه سریعتر پست ۶۳ کیلوولت سیار و یا ثابت برطرف شود.

آل بویه با بیان اینکه امکان افزایش ظرفیت شرکت توزیع نیروی برق استان برای فروش برق به سرمایه گذاران جدید وجود ندارد و باید ظرفیت استفاده شده نیز هرچه سریعتر آزاد گردد، ابراز کرد:  تامین هرچه سریعتر زیرساخت ها از جمله آب، برق و گاز برای منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، در جذب متقاضیان و سرمایه گذاران تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی افزود: در این ‌مسیر و حل مشکل موجود، منطقه ویژه اقتصادی گرمسار می‌تواند از ظرفیت‌ها و منابع شرکت ایدرو استفاده کند.

کد خبر: ۸۸٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha