۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
طرح پرورش میگو در ۲۰۰ هکتار از اراضی مازندران اجرا می شود
معاون استاندار مازندران:

طرح پرورش میگو در ۲۰۰ هکتار از اراضی مازندران اجرا می شود

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: پروژه پرورش میگو در سطح ۲۰۰ هکتار از اراضی این استان با حمایت دانش آموختگان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی اجرا می شود.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طرح پرورش میگو در استان اجرا می شود، افزود: این طرح به ظرفیت ۵۰۰ تن توسط فارغ التحصیلان کشاورزی عملیاتی می شود.

وی یادآور شد: طرح پرورش میگو در سطح ۲۰۰ هکتار در شرق استان عملیاتی می شود.

وی همچنین با بیان اینکه فعالان اقتصادی از قطع ناگهانی برق و بروز خسارت به بخش صنعت گلایه دارند، افزود: قطع ناگهانی برق سبب بروز خسارت های سنگینی به بخش صنعت می شود.

خیریان پور با تاکید بر جلوگیری از قطع بی برنامه واحدهای صنعتی و تولیدی، یادآور شد: راه اندازی دوباره دستگاه های تولیدی و صنعتی هزینه های بسیاری دارد و باید از بروز خسارت به بخش صنعتی و تولیدی پیشگیری کرد.

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار مازندران همچنین با تاکید بر لزوم رفع موانع فرا روی تولید و اقتصاد در استان، وقفی بودن اراضی صنعتی را از جمله مشکلات واحدهای تولیدی بیان کرد و گفت: وقفی بودن اراضی سرمایه گذاران را با مشکلاتی روبرو کرده و لازم است با همکاری اوقاف نسبت به این مسئله تصمیم گیری شود.

وی شمار شهرک ها و نواحی صنعتی استان را ۴۱ واحد ذکر کرد و گفت: برخی از شهرک های استان با مشکل وقفی بودن اراضی روبرو هستند و نداشتن سند مالکیت نیز از دیگر چالش ها است.

کد خبر: ۸۷٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha