۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
 طرح راهداری محوری در تمام مسیرهای استان زنجان اجرا می شود
مدیرکل راهداری زنجان:

 طرح راهداری محوری در تمام مسیرهای استان زنجان اجرا می شود

زنجان- مدیرکل راهداری زنجان با بیان اینکه طرح راهداری محوری در تمام محورهای این استان اجرا می شود، گفت: ۱۸ اکیپ در اجرای این طرح در محورهای استان مشغول فعالیت هستند.

به گزارش بازار به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، عبدالحسین علی اکبری با بیان اینکه طرح راهداری محوری در تمام محورهای استان اجرا می شود، گفت: ۱۸ اکیپ در اجرای این طرح در محورهای استان مشغول فعالیت هستند.

وی اظهار کرد: اجرای این طرح با هدف تسریع در پیشبرد طرح های راهداری و هم افزایی و بهره وری بیشتر از نیروهای راهداری است که در مرحله اول در محورهای پرتردد و شریانی اجرا می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان گفت: طرح های راهداری محوری استان شامل ساماندهی تابلو و علائم، ساماندهی گاردریل ها، حذف و کاهش نقاط پر حادثه، لکه گیری، اصلاح شیب شیروانی، ترانشه برداری، پاکسازی و تسطیح حریم، شانه سازی و سایر طرح های مشابه است. 

علی اکبری تاکید کرد: با اجرای این طرح افزایش ضریب ایمنی راه ها و کاهش تصادفات در استان را شاهد خواهیم بود. 

وی گفت: طی سالجاری لکه گیری و حذف چاله و خرابی آسفالت در دو هزار و ۸۴۸ متر مربع ازمحورهای مواصلاتی استان و تسطیح حریم راه و اصلاح شیب شیروانی راهها  در۸۵ هزارمتر اجرا شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان تصریح کرد: همچنین شانه سازی یا تعریض شانه و اصلاح افتادگی شانه راه، تعمیر و اصلاح سیستم روشنایی نقطه ای و طولی و تونلها به طول ۳۷.۵ کیلومتر و تکمیل و احیای خط کشی ها با اولویت خطوط میانی در ۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان  و اصلاح در استان اجرا شده است. 

کد خبر: ۸۷٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha