۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
وعده تازه استاندار کردستان در خصوص بهره برداری از فرودگاه سقز
سرنوشت مبهم پروژه نیمه تمام در کردستان؛

وعده تازه استاندار کردستان در خصوص بهره برداری از فرودگاه سقز

سنندج - استاندار کردستان وعده ای جدید برای بهره برداری از فرودگاه سقز مطرح کرد و گفت: این فرودگاه باید تا ۲۰ خرداد سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار بازار، فرودگاه سقز که عمری ۱۶ ساله دارد و یکی از طولانی ترین پروژه های عمرانی در استان به شمار می رود، وعده ای تازه را برای بهره برداری پیش روی خود می بیند.

فرودگاه سقز در ابتدای دولت احمدی نژاد به عنوان یکی از پروژه های عمرانی کلنگ زنی شد و هنوز بعد از گذشت ۱۶ سال به بهره برداری نرسیده است.

بهمن مرادنیا استاندار کردستان ظهر امروز در جریان بازدید از این پروژه اظهار کرد: این پروژه جزو طرح های مهم استان است که سالهای زیادی از شروع آن می‌گذرد و با در نظر گرفتن تمامی جوانب و پیشرفت کار این طرح باید تا یک ماه آینده و تا ۲۰ خردادماه به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه امروز مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و خدمات رسان جمع شده اند تا تصمیم نهایی برای اتمام فرودگاه سقز اتخاذ و اجرایی شود، افزود: برای اتمام فرودگاه سقز هیچ عذر و بهانه‌ای از هیچ مدیر و پیمانکاری پذیرفتنی نیست و همه باید به تعهدات خود به صورت کامل عمل کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه فرودگاه سقز جزو آرزوهای دیرینه مردم سقز و استان است، ادامه داد: به خاطر سهل انگاری نباید تعهدات دستگاه‌ها و شرکت‌ها عقب بیفتد، بنابراین از همه می خواهم کاملا به تعهدات و ظایف خود در این خصوص پایبند باشند.

در حالی که بهمن مرادنیا استاندار کردستان وعده ای یک ماهه برای افتتاح و بهره برداری از فرودگاه سقز را مطرح می کند که پیش از وی بارها وعده های یک ماه و یک ساله در خصوص زمان بهره برداری از این پروژه مطرح شده بود ولی تاکنون هیچ کدام از این وعده ها عملیاتی نشده است.

فرودگاه سقز طی نزدیک به دو دهه اخیر سالانه اعتبار زیادی از سهم بودجه استان را هزینه کرده است و هنوز هم بعد از وعده های متعدد به سرانجام نرسیده و گفته می شود که این پروژه در این پروسه یک ماهه قابل افتتاح نیست.

کد خبر: ۸۷٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha