۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
فاز دوم مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان در آذربایجان شرقی آغاز شد
به همت ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان شرقی

فاز دوم مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان در آذربایجان شرقی آغاز شد

تبریز- فاز دوم مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان به همت ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان شرقی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، ظهر امروز با آغاز فاز دوم مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان بنیاد احسان ۱۷ هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در استان آذربایجان شرقی توزیع می شود.

رزمایش همدلی و احسان، طرح احسان رمضان (رزمایش مرحله پنجم، فاز دو) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، رئیس کل دادگستری استان، دادستان تبریز، فرمانده سپاه غدیر تبریز، معاون اداره کل اجتماعی استانداری، مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورای استان و گروه های جهادی برگزار شد.

فاز اول مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان در آذربایجان شرقی آغاز شد

مصباح ربانی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به اقدامات حمایتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از متأثرین از بیماری کرونا اظهار داشت: در راستای لبیک گویی به مقام معظم رهبری و با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) دراین مرحله از رزمایش همدلی، ۱۷هزار بسته و هر بسته شامل ۶ قلم کالا  به ارزش ۲۳۰ هزار تومان و درمجموع با ارزش ریالی حدود ۴ میلیارد تومان آماده و با همکاری ۱۶۰ گروه جهادی، امدادی، خیریه‌ها و ... در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان سطح استان در ایام ماه مبارک رمضان درحال توزیع است.

همچنین حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم ضمن اشاره به بازدید خود از بیمارستان سیار احسان و نقش برجسته ستاد اجرایی در ساخت واکسن داخلی خاطرنشان کرد: ابتکارات مدیریتی ستاداجرایی در همه بحرانها در کشور فوق العاده بوده و  ستاد اجرایی نمونه و الگوی مدیریتی است و  ازهمه اقدامات ستاد اجرایی و در راس آن از شخص جناب آقای دکتر مخبر به صورت ویژه تشکر می کنم.

کد خبر: ۸۷٬۶۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha